Atilla Olgaç'ın durumunu 'Kurtlar Vadisi'ndeki rolüyle özleştirmiştim, hatırlarsınız. Ünlü tiyatrocunun rolüne kendisini fazlasıyla kaptırdığını durum böyle olunca da tekrar gündeme gelmek için 'Kılıç' karakterine uygun bir rol seçtiğini yazmıştım. 'Haydi Gel Bizimle Ol'u izlerken, Çiğdem Anad'ın da benzer Olgaç'ın açıklamalarına benzer bir düşünceyle yaklaştığını gördüm. Olgaç'ın kendisini hâlâ Vadi'de sandığı konusunda Anad da birçoğumuzla aynı fikirdeydi. Ancak bu yaklaşıma Müjde Ar'dan hem mantıklı hem de sert bir tepki geldi. Yıllarca sinemada birçok kararkter canlandıran Ar, Anad'ın Kılıç'a özenmiştir sözlerine; " E tamam da, ben de de fahişe oynayınca gece kaldırıma çıkmıyorum yani" diye yanıt verdi. Ben mesajı aldım. Atilla Olgaç'ın gereksiz ve anlamsız davranışını mazur göstermeye gerek yok dedi Müjde Ar, ama 'Müjde'ce...

0 Comments:

Post a Comment