Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek şok iddialarda bulundu. Gökçek'e göre, Karayalçın aslında baronların adayıymış...
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'ten şok bir iddia geldi. Kanal24'teki Ankara Masası programında Şamil Tayyar'ın, "Murat Karayalçın'ın Encümen-i Daniş üyesi olduğu söylendi, siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?" sorusuna cevap veren Gökçek, "Bunu bilmiyorum ama Karayalçın'ın İstanbul'daki Baronların adayı olduğunu biliyorum" dedi.

5 GENERALİN PROJESİ

Karayalçın'ın adaylığının CHP'nin de dışında İstanbul'da 5 generalin projesi olduğunu iddia eden Gökçek, bunu Baykal'ın da şartsız kabul ettiğini söyledi. DSP'nin önce Karayalçın'ın adaylığına karşı çıktığını ve bağımsız aday olması durumunda destekleyeceklerini söylediğini hatırlatan Gökçek, "Daha sonra İstanbul'a çağrıldı ve sen buna karşı çıkamazsın dendi. Bunun üzerine DSP Ankara'da aday çıkarmadı" diye konuştu.

MHP'Yİ YÜKSELTMEK İSTİYORLAR

Yapılan anketlerle ve medyada yer alan haberlerle MHP'yi yükseltip aradan CHP'nin kazanmasını sağlamak olduğunu savunan Gökçek, Sonar tarafından yapılan anketi hatırlattı. "Ben Sonar'daki arkadaşı tanıyorum" diyen Gökçek, "Ankette MHP'yi yüksek gösteriyorlar, bizim oyları da yüzde 38'e yüzde 38 gösteriyorlar ve bu seçimlere kadar devam edecek. Göreceksiniz önümüzdeki günlerde yeni bir anket yapılacak benim oylar yüzde 36'ya düşürülecek MHP yükseltilecek" dedi.

0 Comments:

Post a Comment