Yazmış olduğumuz sanal senaryonun 11. bölümü forumda yayındadır. Okumak için ziyaret etmeniz yeterli. İşte 11. bölümden 1 sahne...



Cheslav – Örgütten Aldığın Parayı Duydum…Buna Nasıl Cesaret Edebildin ?
Polat – Paraya İhtiyacım Vardı…Buralarda da Para Bulunacak En Uygun Yerdi…
Cheslav – Paraya Neden İhtiyacın Vardı ?
Polat – Size Güvenilirliğimi Göstermek İstedim…
Cheslav – Nasıl Yani ?

Polat Cebinden Telefonu Çıkarır…

Polat – Abdülhey Çuvalı Getir…
Abdülhey – Tamam Abi.

Bi Süre Sonra Abdülhey İçeri iki Çuvalla Girer… Çuvalı Yere Koyar ve Gider…

Polat – Buyrun Bu Sizin…25 Milyon Dolar…

Cheslav Şaşırmıştır….

Cheslav – Bunu Bana Niye Veriyosun ?
Polat – Sizin Yanınızda Olabilmek İçin…
Cheslav – Bize mi Çalışmak İstiyosun ?
Polat – Hayır , Sizinle Birlikte Çalışmak İstiyorum…
Cheslav – Peki Türkiye’den Neden Kaçtın ?
Polat – Kaçmasaydım Şu an Ölüydüm.
Cheslav – Yüksel KAYACI’yı Neden Öldürdün ?
Polat – Beni İçeri Atmakla Tehtid Etti..
Cheslav – Bunların Hepsini Anladım da…
Polat – Evet …. (?)
Cheslav – Neden Bizim Tarafımıza Geçmek İstiyosun ?
Polat – Çünkü Buranın Gücüne siz Hakimsiniz…
Cheslav – Peki Bana Karşı Olmadığını Nerden Bileyim ? Belki İlerde Beni Öldürebilirsin.
Polat – Eğer Sizi Öldürmek İsteseydim…

Bu Sırada Belindeki Kiss Bıçağını Seri Bi Şekilde Çıkarır ve Masanın Üzerine Saplar…

Polat – Bunu Çoktan Yapardım….

0 Comments:

Post a Comment