2008 Miss Globe Dünya Güzeli Almeda Abazi Arnavutluğu temsilen katıldığı yarışmada ilk kez ülkesine Dünya Güzeli Unvanını götürdü. Arnavutlukta büyük sevinçle karşılanan Almeda Abazi, annesinin işlerinden dolayı kariyerini Türkiye'de devam ettirme kararı aldı. 16 yaşındaki en genç Dünya Güzeli, İstanbul'da koleje gidiyor. Kısa sürede Türkiye'ye ayak uyduran Arnavut güzelin en sevdiği dizi ise Kurtlar Vadisi.


OKULDA SADECE ALMEDA'YIM

Dünya Güzeli seçildikten sonra yaşamımı devam ettirmek için Türkiye'yi tercih ettim. Türk eğitim ve öğretimine de çok güvendiğim için eğitimime burada devam edeceğim. Arnavutluk'tan birçok genç eğitimini Türkiye'de sürdürüyor. Bu şansı yakalamak benim için de önemliydi. Tarhan Koleji'nde lise eğitimime devam ediyorum. Eğitimin her zaman güzelliğin önünde. Yeteneklerimi ispatlayacak ve çok çalışacağım. Okula gittiğimde Dünya Güzeli Almeda değil öğrenci Almeda'yım, okulun gereklerini de öğretmenlerim yardımıyla yerine getiriyorum.


MÜSLÜMAN DOĞDUM MÜSLÜMAN ÖLECEĞİM

Türkiye'ye uyum sağlamakta zorlanmayacağıma eminim. Sonuçta ben de bir Müslümam ailenin kızıyım. Müslüman doğdum Müslüman öleceğim. Arnavutluk örf, adet, gelenek ve görenekleri buradan farklı değil. İnsanlar çok sıcak ve bu konular Türkiye'de mutlu ve başarılı olmam için yeterli

GÖRSEL GÜZELLİK YETERLİ DEĞİL

Arnavutça, Türkçe, İngilizce, İspanyolca, Portekizce ve İtalyanca konuşabiliyorum. Evrensel bir güzelliğe
sahip olmak gurur veriyor ama bunun sorumluluğunu biliyorum. Dünya Güzelliği kariyer başlangıcım için iyi bir adım oldu. Bu ünvanı elde edebilmek için sadece görsel güzellik yeterli değil, katıldığımız kamplar boyunca bizlerle olan jüri üyeleri ile bir araya gelip dünya barışı, açlık, politika, siyaset gibi birçok konuda
sohbetlerimiz oldu fikirlerimiz alındı. Oylamada da entelektüelitemiz, bilgi birikimimiz ve genel kültürümüz önemli rol oynadı. Artık sadece Arnavutluk Güzeli olmaktan çıktım evrensel bir güzel oldum elimden geldiğince de dünya gençliğine örnek olacağım.

KİMSENİN KLİBİNDE OYNAMAM

Dünya Güzeli seçildikten sonra bazı dünya starları ve Türkiye'deki starlardan kliplerinde oynama teklifleri aldım. Yüksek bütçeli tekliflere rağmen klipte oynamayı reddettim. Çünkü yeteneklerim doğrultusunda pek çok Türk müzik şirketinden ve yabancı müzik stüdyolarından teklif alıyorum. Bu konuda da çok iddalıyım. R&B ve Hip-Hop tarzı bir albüm yapıp bu albümü İngilizce ve Türkçe olarak seslendirip hem dünyada
hem de Türkiye'de müzikseverlere sunmak istiyorum.

TELEVİZYONDA DA İDDİALIYIM

Önemizdeki günlerde televizyonda da bir proje ile ekranda olmak istiyorum. Çok gencim ve yaşıtlarıma
uygun bir program yapmayı düşünüyorum. Bir geçlik programı yapabilirim. Bu program gençlik sorunlarından, gençlerin nasıl eğlendiğinden, ne tarz müzikler dinlediğinden ve bu müziklerin gençliğe etkisinden modaya kadar geniş bir yelpaze içerebilir.

KURTLAR VADİSİ FANATİĞİYİM

Oyunculukta da kariyer edinmek istediğini söyleyen Dünya Güzeli, Türk Sineması ve televizyon dizilerinin önemli bir çıkış içerisinde. Türkiye'de çok beğendiğim oyuncular var. Ben de iyi bir projede yer almak istiyorum. Arnavutluk'ta yaşadığım dönemlerde tam bir Kurtlar Vadisi fanatiğiydim. Çakır'ın ölümüne çok üzülmüştüm. Kurtlar Vadisi gibi bir projenin senaryo ekibini takdir ediyorum. Onlar gibi bir ekiple çalışmak isterim.

0 Comments:

Post a Comment