Bulut : Ne yapicaz Ortak ?
Memati : Ne zaman Ögrendin Bunu ?
Gamze : Yeni Bilsem Evlenmezdim..
Memati : Kaç Aylik ?
Gamze : 5
Memati : 5 Aylik Çocugu Alicak Katili Nereden Buluyorsun ?
Bulut : Katil Miknatisi Var Bende Üstüme Çekiyorum..
Gamze : Memati Bana Bu Çocugu Aldirtacaginiza Beni Öldürün Sana Yalvaririm..
Memati : Çocuk Dogacak..
Bulut : Ortak Iyimisin ?
Memati : Ortak Adam Öldürmeye Karninda Oldugum Anamla Basladim Bugüne Kadarda Sayisini Tutmadim , Kendi Çocugumu Öldürmeyecegim..
Bulut : Ortak Ben Davut Bey'e Çocugu Aldirmadigimizi Söyleyemem.!
Memati : Söyleme O Zaman , Kazim Gamze'yi Götür..
Bulut : Dur Nereye Götürüyorsun.!
Memati : Karninda Benim Çocugum var ise Ben Bu Kadin'i Geri Yollamam
Bulut : Ortak Seni ANliyorum Ama SEnde Beni Anla yaptigim hileye Beni Pisman Etme.!
Memati : Etmiyecegim Da. Çikin Siz Kazim..
Memati : Çocugu Aldirdigini Söyle Sonrada Fuat'a Yurtdisina Ciktigini Söyle..
Bulut : Ortak Bu is Er ya da Geç Ortaya Cikacak.
Memati : Bugün Bir Geçsin Yarina Yarin Bakariz...

0 Comments:

Post a Comment