Ben en sevilen kötü karakterim

Kurtlar Vadisi Pusu'nun Jülide'si Sema Öztürk, kötü kadın karakteri oynamasına karşın izleyicilerin kendisini sevdiğini söyledi.

Kurtlar Vadisi Pusu dizisindeki erkek karakterlerin dizide kadınlara gereken ilgiyi göstermediğinden yakınan Sema Öztürk, kendi karakteri Jülide'nin erkekler arasında var olma savaşı verdiğini anlattı.

Dizideki rol arkadaşı Mustafa Üstündağ ile birlikte Habertürk'te Oylum Talu'nun 'Burası Haftasonu' programının konuğu olan Sema Öztürk, "Ben, Kurtlar Vadisi'nin sevilen kötü karakteriyim. Benim karakterimin köşeleri çok belli. Güç, iktidar savaşı içerisinde. Bu dünya içerisinde kendisine yer bulmaya çalışan bir kadın ve bunun için gözünü her şey bürümüş, her şeyi yapabilir" diye konuştu.

Jülide karakterinin yaptığı kötü şeylerin izleyici tarafından sevildiğini ifade eden Sema Öztürk, kötü kadın olmaktan da sıkıldığını belirtti. Öztürk, "Çok sıkıldım. Yoruyor artık beni açıkcası. Çünkü kafa yormak zorundasın, o kadını çözmek zorundasın. Yoruldum aslında" dedi.

Kurtlar Vadisi'nin senarist grubunun hepsinin erkek olduğunu ifade eden Oylum Talu, "Bu erkek egemen senarist grubu kadınları nasıl yazıyor?" sorusunu Sema Öztürk'e yöneltti. Öztürk, "Kurtlar Vadisi'nde erkek oyuncu olmak müthiş bir şans. Erkek dünyası, anlatılan da erkek dünyası. Aslına bakarsanız kadınlar da gerçek hayatta bu erkek dünyasının içerisinde, kadınlar da yer buluyor. Dizide de bence öyle. Bu benim fikrim tabii ki, senaristlerin fikri olmayabilir. Benim karakterim çok fazla etkin değil. Erkek olup da Kurtlar Vadisi'nde erkek oyuncu olarak var olmak müthiş bir şans" şeklinde konuştu.

Gerçek hayatta da hem Türkiye'de hem dünyada etkin kadın sayısının az olduğuna vurgu yapan Sema Öztürk, hemcinsleri adına bunu söylemenin hoşuna gitmediğini ifade etti.

0 Comments:

Post a Comment