49. Bölümde Muro ve Polat Masabaşında Çok Ciddi Bir Konu Üzerinde Tartıştı...Baskın Olan Taraf Polat'tı... Gerçekten de Söylenenler Çok Can Alıcıydı.

Burada Polat'ın Dediklerine Harfiyen Katılıyorum Aslında. Çeşitli Ülkelerin Terör Örgütüne Destek Verdiği Doğru , Fakat Bunu Herkes Heryerde Söyleyemiyor Nedense. Yine Söylüyorum , Kurtlar Vadisi Bir Cesaret Örneği...

İşte O Can Alıcı Replikler.


Polat - Sen bu ezilmiş halkına şimdiye kadar nasıl hizmet ettin ?
Muro - Bilinçlerdim…
Polat – Şiddet kullanarak mı ?
Muro – Bize başka bir yol bıraktınız mı ? …
Polat – Şimdi bir yol koyacağım önüne hizmet etmen için.
Muro – Devlete mi ? Bak itirafçılık diyorsan , ben o işte yokum.
Polat – Hayır. Millete hizmet edeceksin.
Muro – Alemdar Polat , sen bu teklifini şahsi teklif olarak mı yapıyorsun , yoksa bir kurum adına mı yapıyorsun ?
Polat – Şahsım adına yapıyorum. Benden başka güvenebileceğin bir kurum var da ben mi bilmiyorum Muro ?
Muro – Senin gibi bir egemen gücün bu halkın derdine düşmesini ben anlamadım… Niye halk için mücadele ediyorsun ?
Polat – Ben insanımızı seviyorum. Ben bu toprakları seviyorum. Bu topraklara ait herşeyi seviyorum. Bu topraklarda yaşayan insanların hem kendi topraklarına , hem bütün Dünya’ya önemli değerler ürettiğine inanıyorum.
Muro – Mesela ?
Polat – Barış. Milletimizin en büyük özelliği birbirlerini kesen insanlarla dolu olan bu coğrafyaya barışı getirmesidir. Adaleti getirmesidir.
Muro – Eskidendi onlar. Şimdi niye o barışı göremiyoruz bu topraklarda ? Nerede adalet ?
Polat – Sen söyle …
Muro – Emperyalizmin çocuklarının bu topraklarda egemen olması ne barış bıraktı , ne adalet. Emperyalizm , halkımızın taleplerini küçümsedi , aşağıladı , yoksaydı ! Buna direnenleri de işkencelerde inim inim inletti.
Polat – Peki , senin bu konuştuğun dil , emperyalizmin dili değil mi ? Bu jargon halkımızın jargonu mu ? Muro , emperyalistler yönetenleri nasıl kullandıysa senin gibi garibanları da öyle kullandı.
Muro – Ben , (!) başka bir seçeneğe sahip olduğumuzu düşünmüyorum.
Polat – Bu topraklarda herkes ezildi Muro. Herkes baskıya maruz kaldı. Herkes yanlış anlaşıldı , küçümsendi. Müslüman diye aşağılandı. Vatanını seviyor diye aşağılandı. Özgürlük istiyor diye aşağılandı. Kürt diye aşağılandı , alevi diye aşağılandı… Bunlar projeydi Muro. Bunlar senin emperyalist dediklerinin tuzağıydı. Bu tuzakları İskender gibi derin çeteler kurdu. Ama bizim milletimiz o kadar büyük ki , hiç kimse ağlamadı . Hiç kimse şikayet etmedi. Hiç kimse Washington’dan , Brüksel’den , Moskova’dan medet ummadı. Arada sırada canına tak etti , silaha başvurdu yanlış olduğunu bile bile… Ama o silahı üretenlerin de , silaha itenlerin de onlardan olduğunu gördü . Örgütte yok mu Muro , Washington’dan , Brüksel’den , Moskova’dan Emir Alan ?
Muro – Olmaz olur mu ya (!) … Eğer olmasaydı , herkese karşı duran , en çok da İskender gibi derin çetelere karşı duran , dik duran Muro burda olmazdı.
Polat – Bakalım ne kadar dik duracaksın Muro ?

.....


Diyeceğimiz Şu Yetkililer (!) Bu Repliklere Kulak Versin...



www.KurtlarVadisi-Pusu.NeT Haber Servisi
By_SeF4

0 Comments:

Post a Comment