Memati'nin şalterini attıran aşk!


Kurtlar Vadisi'ne kadın girdi Memati ile Abdülhey kapıştı. Düşmanların dize getiremediği ikiliyi kadın mı ayıracak?
Show TV'de ekrana gelen Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin 49. bölümünde Abdülhey ile Memati burun buruna geldi. Sultan'a olan aşkını ilan edince Memati, racona ters gerekçesiyle isyan bayrağı açtı.

Polat, "Ben sevda işlerine karışmam. Seviyorsan gidebildiğin yere kadar git" tavsiyesinde bulundu ama Memati, bu duruma çok öfkelendi...

Abdülhey, "Ben Sultan'ı seviyorum" dedi ama Memati'nin cevabı gecikmedi; "Ne demek lan seviyorum?"...

Sultan'ın eşi Cevat, Abdülhey yüzünden ölmüştü, Memati'ye göre böyle bir aşk imkansızdı ve racona tersti. Memati, "Ölmemi bekleme. Gamze boşta hadi git takıl" deyince Abdülhey'in şalteri attı.

Memati'den gizlenmeye çalışılan sevgilisi Gonca'nın Fuat Tataroğlu ile gazetede yer alan buluşması Abdülhey'in diline dolanınca film koptu.

MEMATİ ÇILGINA DÖNÜYOR

İşte Memati'yi çılgına çeviren ve Abdülhey'in yakasına yapışmasına sebep olan o sözler:

Abdülhey:Sen hislerinle konuşuyorsun. Kendi duygunu benim mevzuma karıştırıyorsun.

Memati:
O ne demek lan?

Abdülhey:Ben Sultan'ı hem seviyorum hem onunla evlenmeyi düşünüyorum. Sen evlenmeyi düşünebileceğin birini mi sevdin ki benim yaptığıma yanlış diyorsun.

Memati: Sana mı soracağım lan kiminle evleneceğimi?

Abdülhey:Bana sormayacaksın, gidip Fuat Tamer'e soracaksın. Gazetelerde boy boy...

Polat Alemdar ise Memati ve Abdülhey'i kavganın eşiğine getiren olay üzerine şu yorumu yaptı: "Kadın yüzünden birbirimize girdik. İkisi de olmayacak kadını sevmişler. "

DİZİ DAHA ÖNCE ELEŞTİRİLMİŞTİ


Senaristlerin 'kadın yüzünden çıkan kavga' senaryosu aslında diziye uzun süredir yapılan itirazlarla da ilintili. Dizi kahramanlarının aşk-meşk ilişkilerine hiç dalmaması sıkça eleştirilmişti.

Dizinin bu bölümünün son karesinde Memati ile Abdülhey'in arabanın içerisinde birbirlerine kafayla girişmesi de dikkat çekiciydi... Bakalım dizinin sonraki bölümlerinde 'kadın meselesi' üzerinden izleyenlere ne tür mesajlar verilecek...

0 Comments:

Post a Comment