NEDİR BU ATA DEMİRER’DEN DÖRT GÜNDÜR ÇEKTİĞİM… HER NE HİKMETSE VİZYONA GİRECEK ONCA FİLMİN HANGİSİNİN GİŞE YAPACAĞI YEŞİLÇAMIN EMEKTARLARININ YAPTIĞI YORUMLAR BENİM DÜŞÜNCELERİMMİŞ GİBİ ALGILANIP E-POSTA BOMBARDIMANINA TUTULDUM… ŞAŞIRTICI OLANSA GELEN E- POSTALARIN HEPSİNDE ATA DEMİRER’E ÖVGÜ DOLU OLUŞU, ŞAFAK SEZER’İ YERDEN YERE VURMASI… VAY EFENDİM ATA DEMİRER’İ ŞAFAK SEZER’LE NASIL KIYASLARMIŞIM, YOK EFENDİM YAPTIĞIM YORUMLAR ZIRVALIKTAN ÖTEYE GİTMEZMİŞ… HANİ HİÇ AKLIMDA YOKKEN ŞAFAK SEZER’LE ATA DEMİRER ARASINDA BİR HUSÜMET Mİ VAR DİYE DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM… MADEM ŞAFAK SEZER’LE KARŞI KARŞIYA KALMAK ONURUNUZA DOKUNDU; O HALDE “ LANET OLSUN İÇİMDEKİ İNSAN SEVGİSİNE “ DİYEREK MİLYONLARIN GÖNLÜNE TAHT KURAN MURO İLE KARŞILAŞTIRALIM. SUNA ÜÇKARIŞOĞLU YAZIYOR…


Ne yazık ki hala yazılanı anlamayan, anladığımızı düşündüğümüz konuları ise doğru cümlelerle ifade edemeyen bir cehaletin içindeyiz…



Bu konu hakkında yazmayı pek düşünmüyordum aslında, ancak Ata Demirer’i öven, bu övgüleri yaparken de Şafak Sezer’e hakaretler yağdıran bir zihniyetin barındırmamız gerektiğini düşünen bir İNSAN olarak kaleme almaya karar verdim…



Bundan dört gün önce yeşilçamın emektarlarına vizyona girecek filmlerin hangisinin iş yapıp yapmayacağını sordum ve aldığım cevaplara göre filmler üzerine sitemizde bir yazı yazdım… Yazdıklarımda en ufacık filmler üzerine kendi yorumlarım yoktu… İzlemediğim filmler hakkında nasıl görüş belirtebilirim ki!..



E- POSTA BOMBARDIMANI…



Ata Demirer’in filmi “ Osmanlı Cumhuriyeti “ adlı filmin iyi iş yapacağını, sahnelerin güzel olduğunu, montajın ve müziklerin yerinde kullanıldığını, Ata’nın başarılı performans sergilediğini, tüm bunlara karşılık Şafak Sezer’in kavgacı ve sevimsiz olduğunu ( burada yazamayacağım hakaret dolu cümleler) ifade eden cümlelerle dolu e- postalar…



Bunları yazanlar Ata Demirer’in fanları desem değil… Değil çünkü vizyona girmemiş bir filmin teknik açılımları, sahneleri, olay örgüsü nasıl olurda işin dışındaki kişiler tarafından bilinir…



Madem Şafak Sezer’le kıyaslanmak onurunuza dokundu. MURO ile kıyaslayayım o zaman.



Bence Ata Demirer, tıpkı Marlon Brando’nun dediği gibi kendi hakkında yaratılan efsaneye inanmış ve kendi sonunu hazırlayan fermanı böylelikle imzalamıştır…



Antipatik davranışları, kendini beğenmişliği, vazgeçemediği kibri yüzünden geçmişte yaptığı sempatik esprileri aratır olmuş, sahnelerde estirdiği soğuk rüzgarlar yüzünden de yaptığı programlar fiyaskoyla sonuçlanmıştır…



Filmi iş yapar mı diye soruyorsanız şayet… İzlememiş olmama rağmen kibrin hakim olduğu ruh haliyle kamera karşına geçen bir insanın ne yaparlarsa yapsınlar başarı elde edeceğine inanmayanlardanım…



Ata Demirer, bence “ Lanet olsun içimdeki insan sevgisine. “ diyerek milyonların gönlüne taht kuran MURO’dan birazcık samimiyet, sıcaklık ve mütevazılık dersi almalı…

0 Comments:

Post a Comment