Evet arkadaşlar,bildiğimiz gibi 43.bölüm finalinde Memati İskender'e canlı bomba olacakken onu biri engelledi.
Şimdi,bu kişinin kim olacağı hakkında çeşitli yorumlar yapılıyor ..

Abdulhey ve Alper arasında gidip geliyor herkes.Bir de Güray olabilir demiştim ben bir topicde.Abdulhey diyenler çoğunlukta ancak bir ispat söz konusu değil.İşte bu konuda o kişinin Abdülhey oldugunu ispatlicaz.

Kimleri incelicez ;

Alper,Abdülhey ve Güray ..

Öncelikle adamımız bu ;





Kırmızı ile işaretlediğim yerlere bakınız.

Elimizde neler var;

1-Kişinin arabaya yansıyan görüntüsünde saçlar uzun.(Alper veya Abdülhey)
2-Kişi saatini sağ koluna takıyor.
3-Kişi kravatsız.

Şimdi öncelikle Alper e bakalım.Alper'in saati hangi koluna taktığı konusunda bilgimiz,materyalimiz yok ancak bildiğimiz birşey var ki Alper resmi devlet görevlisi oldugundan sürekli kravatlı dolaşıyor.Onu son olarak böyle görmüştük ;




Alper değil ..

Şimdi Güray'ı inceleyelim .. Resimde gördüğümüz kişinin saçları uzun,Güray olamaz ancak biz yine bakalım.
Polat'a ilaç verirken gördüğümüz bu karede Güray saatini sol koluna takıyor..



Güray da değil ..

Şimdi Abdülhey'e bakalım ; Saatini sağ koluna takıyor ve kravatsız geziyor.







Resimlerden de anladığımız üzere bu kişi kesinlikle Abdülhey'dir ....

FİKİRLERİNİZİ BELİRTMEK İÇİN TIKLAYIN

12 Comments:

  1. Adsız said...
    BEYLER BUNU BÖLE AÇIKLAMAYIN...ÇÜNKÜ KURTLAR VADİSİNİN BİE ÖZELLİĞİ WAR GİZLİLİK ONLARDA ABDULHEY DERLER FAKAT BUNU HALK ANLARSA DİZİYİ İZLEMEDEN DEĞİŞTİREBİLİRLER....
    carsi said...
    bana gore mematiyi durduran ne alper ne abdulleyh bana gore onu durduran yanlızca ve yanlız yalcın buluttan başkası değildir yalcın bulutla beraber harekat edecekleri kanısındayım ve ayrıca olay buyuyecek
    by_dracula said...
    beyler bana sorarsanız mematiyi durduran kişi halo dayı hapistende yeni çıktı yeğenini kurtarmak ona düşüyor.
    Adsız said...
    arkadaşlar bence iskender abdülheyi ararken abdül bu kadar yakınına gelmez alper olamaz alper olsa memati bu kadar şaşırmaz ya yalçın bulut ya da halo dayıdırsaygılarımla
    Adsız said...
    arkadaşlar halo nun saçı uzunmu adamın araba üstünde yansıması war boyu uzun zayıf birisi abdulhey olma ihtimali %90
    Adsız said...
    bencde ama bu yapımcıların işi belli olmuyor:)artık farklı yorumlar okumaktan yoruldum valla:)amaann hepsi boş yterki POLAT kurtulsun o bize yeter valla (bence)
    Adsız said...
    arkadaslar o sade ve sade Polat alemdasr cünkü soracsaniz niye hele bi sorun iste cevap.
    o yahudi doktor varya o iste ihtiyarlarin adami cünkü hele bi sorun baklalim. niye o polat,i sorgulamaya geldiginde PARMAK,indaki yüzük,ü polat a gösterdi ahaaaaaaaa.
    ve o doktor polat i kurtariyor ve o EL iste POLAT,in.
    ahaaa
    Adsız said...
    arkadaslar o sade ve sade Polat alemdasr cünkü soracsaniz niye hele bi sorun iste cevap.
    o yahudi doktor varya o iste ihtiyarlarin adami cünkü hele bi sorun baklalim. niye o polat,i sorgulamaya geldiginde PARMAK,indaki yüzük,ü polat a gösterdi ahaaaaaaaa.
    ve o doktor polat i kurtariyor ve o EL iste POLAT,in.
    ahaaa
    Adsız said...
    beyler bence mematiyi durduran abdülheydir saygılarımla
    Adsız said...
    ya arkadaşlar yeter artık o kişi abdulley diziyi zaten abim çekiyor kameraman gerçekten inanın bana ben kaan şaşmaz
    Adsız said...
    hahahaa kaan şaşmazzz inanmıyorum yaa ben seni tanıyorum:) ya ne saçmalıyosunuz arkadaşlar kaan şaşmaz bende sylvester stallone...:):):)
    Adsız said...
    bence abdulley çünkü polatın kafası yuvarlak abdulleyinkine benziyo o doktor kurtaracak polatımı

Post a Comment