Dikkatli bir Kurtlar vadisi izleyicisi ntvhaber'e öyle fotolar gönderdi ki!



Kurtlar Vadisi Pusu eski popülerliğini yitirmeye başladı. Bunun en iyi kanıtı haber merkezimize gönderilen aşağıdaki tasarımlar.

Kurtlar Vadisi Pusu izleyicileri bu sezonun bölümlerini izlemekten zevk almadığını belirterek Polat ve İskender'in diyaloglarının çok sıradanlaştığını söylüyorlar.

Dikkatli ve Muzip bir kurtlar Vadisi Pusu fanatiği okuyucumuz bize aşağıdaki tasarımları yolladı. Bizde sizinde hayal gücünüzü zorlayarak yeni dialoglar çıkarmanızı bekliyoruz. Sizin de aklınıza gelen diyalogları yorum kısmına yazın bizde yayınlayalım işte o tasarımlar...







2 Comments:

  1. Adsız said...
    arkadaşlar bakın bende bir şey yaptım bununla ilgili...

    iskender:amerika batar mı polatım?
    polat:bilmiyorum
    iskender:galatasaray kaçıncı sırada polatım?
    polat:hatırlamıyorum
    iskender:küçükken körebe oynadın mı polatım?
    polat:hatırlamıyorum
    iskender:sen adam mı kandırıyorsun polatım?
    polat:bilmiyorum...

    hehehehheheh
    fatihoviç said...
    iskender: niye konuşmuyorsun polatım?

    polat: hatırlamıyorum!

Post a Comment