Cengiz Semercioğlu ile Full Ekran'ın konukları NTV Spor ekranının iki yüzü Rıdvan Dilmen ile Güntekin Onay'dı. Programda, Rıdvan Dilmen, dikkat çekecek açıklamalarda da bulundu:
- Futbolculuk ve yorumculuk kariyerim boyunca ilk kez bir Avrupa Şampiyonası'na gittim.

- Spor yorumculuğuna Şansal Büyüka'nın sayesinde başladım. Zaten bir futbolcunun jübile yaptıktan sonra pek de fazla seçeneği yok. Şansal Abi bana bu işten çok ekmek yiyeceğimi söyledi.

- Euro 2008 çok dolu bir turnuva oldu. Teknik direktörler için çok verimli bit turnuvaydı.

- Güntekin'le üç yıldır birlikteyiz. Benim en büyük şansım Güntekin'le çalışmak. Futbol konusunda çok bilgili ve program içersinde çok da iyi bir pasör aynı zamanda. Benim NTV ile üç yıllık anlaşmam daha var. NTV, beni kapıdan kovsa bacadan girerim.

- Euro 2008'i hak eden, yani İspanya kazandı.

- Fatih Terim'in dini imanı hücum futboludur. İlk maçta çok büyük hata yaptı ancak sonraki maçlarda gerçek kimliğine geri döndü ve başarılı oldu.

- Fatih Terim'in yaşadıklarını teknik direktörlük zamanımda ben de yaşadım ancak ben yaşadıklarımı kaldıramadım. Ayrıca o dönem beni takımın başına getiren başkanımız Aziz Yıldırım da ben de çok tecrübesizdik. Şimdi o görevde olsam daha başarılı olurdum.

- Keşke ben de Terim gibi başarılı olabilseydim de yerli teknik direktörlerin önünü açabilseydim.

- Galatasaray'ın başına geçtiğinde Feldkamp'ı en çok eleştiren isimlerden biriyim. bu bağlamda, Aragones iyi bir teknik direktör ama milli takımın başında yılda 10 maça çıkarken, şimdi yılda 53-54 maça çıkacak ve bu nedenle kafamda soru işaretleri var. Belki bu yoğun tempo ona ağır gelebilir.

- Kurtlar Vadisi'nin sıkı bir fanatiğiyim. Her bölümünü mutlaka izliyorum. Kaçırmamaya gayret ediyorum. İzleyemeyeceğim zamanlar kaydedip sonra izliyorum.

- Hamit Altıntop, İspanya'da 'sırıtmadan' oynar, oraya yakışır. Arda Turan biraz hızlı olabilse dünyanın her takımında oynar. Tuncay Şanlı'nın müthiş bir enerjisi var ama koordinasyonu zayıf.

- Antrenörlük yapmayı çok istiyorum ama Türkiye'de antrenör kıyımı hat safhada olduğu için kendimi riske atmak da istemiyorum. Buna rağmen bir gün yeşil sahalara mutlaka geri döneceğim.

- Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi ikinci ön elem turunda MTK Budapeşte ile eşleşince üzüldüm. (Gülüyor) Çünkü hemen herkesin aklına ben gelecektim ve de kötü bir şekilde. Benim Fenerbahçe'den istifa etmeme neden olan o karşılaşmada aslında kazanacak bir futbol oynamıştık ama şansımız yaver gitmemişti. Zaten yensek de ben o maçtan sonra görevimi bırakmaya kesin olarak karar vermiştim. Fenerbahçe'ye gelince, Fener'in MTK'ya yenilmesi büyük sürpriz olur. Bence Fener, MTKYı rahat geçer.

- Sergen yorumculuğa iyi başladı. Bence bu işi sevdi. Başlangıçta dikkat sorunu yaşar gibi geliyordu bana ama gayet istekli ve doğru yorumlar yapıyor.

0 Comments:

Post a Comment