Muro'yu oynayan Mustafa Üstündağ yeni sezona ilişkin bilgiler verdi. Bugün ağladığını da söyledi. Bakın neden?


Kurtlar Vadisi'nin anti kahramanı Muro'yu oynayan Mustafa Üstündağ Habertürk'te Saba Tümer'le Bu Gece'nin konuğuydu. Üstündağ yeni sezonla ilgili tüyolar verdi. Yeni sezonda ölüp ölmeyeceğini söyleyen Üstündağ, "bugün ağladım" dedi...

LANET OLSUN İÇİMDEKİ İNSAN SEVGİSİNE

İzleyenler bilir, Muro'nun dizide en çok kullandığı cümle "lanet olsun şu içimdeki insan sevgisine" cümlesidir... Saba Tümer Üstündağ'a bu cümlenin nasıl ortaya çıktığını sordu. Üstündağ "senaristlerin ortaya çıkardığı bir cümleydi" diye yanıt verdi. Üstündağ bu cümleyi role zarar vermemek için normal hayatında kullanmadığını da sözlerine ekledi...

YENİ SEZONDA ÖLECEK Mİ?

Bilindiği gibi Muro diziye başladığında PKK'nın metropol sorumlusuydu. Birkaç bölüm sonra öldürülecekti. Ancak seyirci sevdiği için senaristler bir türlü bu karakteri öldürememişti. Peki yeni sezonda Muro'nun durumu ne olacaktı. Saba Tümer en çok merak edilen bu soruyu sordu. Ancak ne yazık ki tatmin edici bir cevap alamadı. Üstündağ "Ben de bilmiyorum" dedi.

YA ÖLÜRSE?

"Peki senaristler Muro'yu öldürmeye karar verirse ne yaparınız?" sorusuna ise serinkanlı bir cevap verdi Üstündağ "başım sağolsun derim"...

BUGÜN AĞLADIM

Saba Tümer Üstündağ'a en son ne zaman ağladığını da sordu. "Bugün" diye cevap verdi Üstündağ; "Babam aklıma geldi. 5 sene önce öldü. Duygulandım ve ağladım."...

ÜSTÜNDAĞ FENERBAHÇELİ

Üstündağ özel hayatına ilişkin bilgiler de verdi. Hala değişmediğini, moda sahiline balık tutmaya gittiğini söyledi. Kadınların kendine olan hayranlığını soran Tümer'e sanki ilk kez duyuyormuş gibi davrandı...

Üstündağ, Fenerbahçeli olduğunu da sözlerine ekledi.

İNTERNETHABER

0 Comments:

Post a Comment