Kurtlar Vadisi dizisinin Safiye'si Begüm Kütük, bu karakterle özdeşleştiği için bir buçuk sene beklemiş. Kütük, O dönem "Polat’ın bacısı" diye hiç otopark parası ödemedim! diyor.

Kelebek'in röportajı:

Şebnem Dönmez'i kıskanmadığını belirten Kütük, "Kıskanç biriyim, bunu kabul ediyorum. Ama sonuçta karşındaki insan geçmişteki ilişkisine saygı duyup da onu yanında oturtuyorsa, benim buna şapka çıkarmam gerekir. Üç gün sonra ben de aynı pozisyona düşebilirim ve yanına gittiğimde Erdil başını çevirirse çok üzülürüm" dedi.

Asıl çıkışınızı "Kurtlar Vadisi"yle yaptınız değil mi?
İlk dizim "Melek"tir. Ardından Kerem Alışık’la "A.G.A." adlı dizide rol aldım. "Osman Sınav, magazine bulaşmamış, annesi, babası düzgün insanlarla çalışmaktan çok zevk alır. Senin de bir şekilde tanışman gerekiyor" dediler. Görüşmeye gittim. 3 saatlik bir görüşmeden sonra "Üç ay sonra diziye gireceksin" dediler. Dalga geçiyorlar sandım. Bir de bana demezler mi "Sakın kimseye Polat’ın kardeşi olduğunu söyleme. Seni mahvederiz!"

O dönemde Raci Şaşmaz’la birlikte olduğunuz için rolünüzün büyüdüğü söyleniyordu. Özel hayatta ayrılık olduğu için mi yeni ekipte yer alamadınız?

- Asla! Ben ilişki dedikodusunu kabul etmiyorum.

Sohbetimiz sırasında, magazin basınının sizi son bir yıldır fark ettiğini söylediniz. Neden daha önce değil?

- Çalıştığım dönem, canlandırdığım karakterlerin inandırıcılığı açısından evden dışarı pek çıkmıyorum. Sinema programında ise tam tersi oldu. Her türlü açılışa, davete gitmek zorundaydım işim gereği. Bir de son bir yıldır çok keyifli bir ilişki yaşıyorum. Erdil Yaşaroğlu’yla beraberiz. Erdil çok sosyal biri... Hatta "Ben gezmeyi Erdil’le öğrendim" diyebilirim.

Sizin, Erdil Yaşaroğlu’nun ve Şebnem Dönmez’in aynı karede yer aldığı bir fotoğraf yayımlandı geçtiğimiz günlerde. Sevgilinizin eski sevgilisine karşı hiçbir kıskançlık hissetmiyor musunuz?

- Çok sevdiğim ve saygı duyduğum birisidir Şebnem Dönmez. Ben neden Şebnem’e "Merhaba" demeyeyim ki? Erdil evlenip boşanmış da olabilirdi. Çocuğu olabilirdi. Ben görüşmelerine engel mi olacaktım o zaman? Erdil’in eski eşini gördüğümde başımı çevirip, gidecek miydim? Kıskanç bir insanım, bunu kabul ediyorum. Ama sonuçta karşındaki insan geçmişteki ilişkisine saygı duyup, onu baş tacı edip yanında oturtuyorsa, benim buna şapka çıkarmam gerekir. Üç gün sonra ben aynı pozisyona düşebilirim. Ben aynı şekilde yanına gittiğimde Erdil başını çevirse çok üzülürüm.

Aşkı ne şekilde yaşıyorsunuz ve karşınızdakine yaşatıyorsunuz?

- Ben sevdim mi hastalıklı seviyorum! Sevdiğim insanı hayatımın merkezi yapıyorum. Önemli olan onun mutluluğu oluyor benim için. Tabağımda 4 köfte varsa, 3’ünü o yesin istiyorum. Erdil’e de devamlı "Üşüyeceksin, dikkat et" diyorum. "Annem gibi konuşuyorsun" diyor. Motora biniyor. Çok korkuyorum, endişeleniyorum. "Binme" dersem olmayacak. En büyük hobisi çünkü. Erdil benden 9 yaş büyük. Maço tavırları olmayan bir erkek. Mutluluklarını, dertlerini paylaşabileceğin biri. Ondan çok şey öğreniyorum. Hobilerim onunla farklılaşmaya başladı. Hafta sonları bisiklete biniyorum, organik gıdalar yiyip içiyorum. En önemlisi sigarayı bıraktım! "Senin kadar cici bir kıza bu hiç yakışmıyor" diye diye bana sigarayı bıraktırdı. Hayatta ne olur bilmiyorum, yarınımız belli değil. Ama bir şey biliyorum; hayatta ne olursa olsun, her koşulda Erdil’le görüşmek isterim. Çünkü o benim için çok kıymetli. Yarın öbür gün onun hayatında başka biri olabilir. Ama ben hayatım boyunca onu hep seveceğim ve hep saygı duyacağım.

"İşte bu adam" dediğiniz o ilk ana dönsek...

- Ben 1.77 boyundayım. Bir baktım karşımda uzun boylu bir adam. "Burcun ne?" dedim, "Akrep" dedi. "Tamam budur ya" dedim içimden. Bizim çok ortak arkadaşımız varmış. Benim iki apartman uzağımda oturuyormuş meğerse Erdil... Ama o güne kadar hiç karşılaşmamıştık. Kadere çok inanıyorum ben. Benim ilk zamanlarda mizah duygum bu kadar gelişmiş değildi. Benim bir gözüm çok hafif kısıktır. Beni bir gözü kısık kedi şeklinde çizerdi hep. Çok alınıyordum baştan. Sonra hoşuma gitmeye başladı. Her şeyin komik bir yönünü mutlaka buluyor.

"Polat’ın bacısıyım" diye hiç otopark parası ödemedim

- "Kurtlar Vadisi"nden sonra sizi niye yeni dizi filmlerde izleyemedik?

Bir buçuk sene kadar bir şey yapmak istemedim. Çünkü "Kurtlar Vadisi"nin Safiye’siydim. Kimseyi yeni role inandıramayacaktım. Benzinciye gidiyorum, "Polat Alemdar ve ailesi" diye elime düğün davetiyesi tutuşturuyorlardı. O dönem "Polat’ın bacısı" diye hiç otopark parası ödemedim! Bu durumdan sıyrılabilmek için beklemek zorundaydım. Sonra Show TV’de sinema programı yapmaya başladım. Belli bir süre geçtiği için de "Hayat Güzeldir" diye yeni bir diziye başlıyorum. Cem Davran, Merve Sevi, Paşhan Yılmazel, Alp Kırşan oynuyor.

H2

0 Comments:

Post a Comment