Didem yenge!

Kurtlar Vadisi'ndeki rolüyle hayatı değişen Didem Taslan, "Bikini giyerse diziden çıkartılacak" iddiasına yanıt vererek, "Dizideki kaderimi, bikini değil Türkiye'nin gündemi belirleyecek" dedi. Didem, dizinin meraklılarının kendisine "Yenge" demeye başladığını başladığını da söyledi.


Bikini değil gündem öldürecek

Memati'nin sevgilisini oynayan Didem Taslan'ın kaderini bikinili fotoğrafları değil Türkiye gündemi belirleyecek....

Kurtlar Vadisi'nde Memati'nin sevgilisi 'Gamze'yi oynayan Didem Taslan, bikinili yakalanırsa senaryo gereği öldürülerek, diziden çıkarılacağı haberleriyle gündeme gelmişti...

Haberleri yalanlayan Didem Taslan, "Gamze'nin yaşayıp yaşamayacağını bikini değil Türkiye gündemi belirleyecek" diyor. Türkiye'nin en çok tartışılan dizisi Kurtlar Vadisi'nde oynamayan oyuncu neredeyse kalmadı. Sık sık birileri ölüyor, diziye yeni bir oyuncu katılıyor. Dizinin en vazgeçilmez karakterleri bile senaryo gereği öldürülüp diziden çıkarılırken izleyici, karakterleri adeta gerçek kabul edip onlar için cenaze töreni bile düzenliyor. Dizideki oyuncu sirkülasyonu tartışılırken oyuncuların özel hayatları nedeniyle diziden çıkarıldığı ya da yapımcılarla anlaşmazlığa düştüğü için diziden uzaklaştırıldığı iddiaları da gündemden eksik olmuyor.

VADİ'DE ESEN AŞK RÜZGARLARI

Dizi bu sezona aşk ve ihanet dedikodularıyla başlamıştı. Polat Alemdar'ın yeni aşkını canlandıran Nefise Karatay'ın, gerçekte de Alemdar'ı oynayan ve dizinin yapımcısı olan Necati Şaşmaz'la birlikte olduğu, ancak Nefise'nin haberci Cüneyt Özdemir'le aşk yaşaması nedeniyle senaryo gereği öldürülüp kadrodan çıkarıldığı konuşulmuştu. Diziden çıkarıldığı için çok üzüldüğü söylenen Nefise Karatay'ın yakın arkadaşı Didem Taslan da dizide en sevilen karakterlerden Memati'nin sevgilisi Gamze'yi canlandırmaya devam etti. Dizideki en heyacanlı aşk Memati ile Gamze'nin aşkı oldu. Gamze'yi canlandıran Didem Taslan geçen hafta "Bikini giyerse ölecek" haberleriyle gündeme yansıdı.

'YENGE, AĞABEYİMİZ DUYMASIN'

"Memati'nin kendisini terk etmesi üzerine bileklerini kesen Gamze ölecek mi? Memati ne yapacak?" gibi sorularla sezona veda eden dizinin nasıl devam edeceği ve Gamze'ye ne olacağı belli değil. Haberleri reddeden Taslan, "Yapımcılardan böyle bir uyarı almadım. Bikini de giyerim dizide de oynarım" derken oyuncuların özel hayatına dikkat etmesi gerektiğini doğruluyor. Bunun sebebinin dizi karakterlerinin izleyiciler tarafından gerçekmiş gibi algılanmasına bağlıyor. Taslan'ın sokakta yürürken "Yenge! Memati ağabeyimiz burada olduğunu biliyor mu?" gibi tepkiler alması da dizinin ne kadar ciddiye alındığını ortaya koyuyor. Didem Taslan erkek kuzeniyle yolda yürürken bile eleştiriliyor.

'Poşetlerimi taşıyorlar!'

Kurtlar Vadisi, Didem Taslan'ın hayatını değiştirmiş. Mesela artık poşet taşımıyor. Alışveriş poşetleri 'Aman yenge Memati ağabeyimiz bizi öldürür, biz taşıyalım' diye elinden alınıyor....

* Bikini haberlerinin aslı astarı nedir?

Ben böyle bir açıklama yapmadım. Hatta şirket de sordu 'Söyledin mi böyle bir şey?' diye, 'Yok' dedim. Haberi yapan arkadaşın yorumu. Zaten takip edenler bilir, dizide herkes ya vuruldu ya kaza geçirdi... Her şey belirsiz. Çünkü yaz dönemine girdik, merak olsun ki; 2 ay sonra insanlar merakla ekran başına dönsünler. Kurtlar Vadisi'nin bir özelliği var: Kimin ne zaman başına ne geleceği belli olmaz. Ana karakterlerden biri de gidebilir. Böyle bir şey yok! Mayo kataloğu da çekebilirim. Ama işlerimde şirkete mutlaka soruyorum, işlerimi uygun görüp görmediklerine göre seçiyorum... Ben hayatım boyunca hep bikini giydim, podyumda çalışırken de giydim. Çok ortalıklarda dolaşmadım ama hiçbir zaman kaçma söz konusu olmadı. Bikini de giyerim, diziye de devam ederim...

* O zaman neden böyle bir söylenti çıktı?

Kurtlar Vadisi'ndeki karakterler gerçek gibi algılandıkları için uyulması, dikkat edilmesi gereken şeyler var. Ama bu anlamda zaten benim hayatım çok düzgün olduğu için bir sorunum yok.

* Ne olacak peki intihar eden Gamze'nin durumu?

Her şey belirsiz şu an... Bu neye bağlı? Tamamen onların kafasındaki senaryoya bağlı. Ben çekim yaparken yarın çekeceğimin ne olduğunu bile bilmiyorum. O kadar günlük geliyor ki... Çünkü gündeme göre yazılıyor. Çekim günü öğreniyorum ne olacağını. Eğer aşk baskın gelirse... Bu aşk baskın gelmeli... Bir de bizim sitemizde yorumlara bakıyorlar, kim ne kadar sevilmiş, kime insanlar düşkün. Gelen gündeme göre... 1 ay içinde kimin devam edeceği, etmeyeceği belli olacak.

* Dizide Gamze bir manken-oyuncu. Mafya ve manken ilişkileri de gündemde...

Kim hayatta sahiplenilmek istemez ki, hangi kadın reddeder? Ama ben duygusalım, daha soft olsun isterim...

* Gamze ve Memati aşkında Tuğba Özay olayına gönderme var mı?

Hayır kesinlikle yok. Memati her kadını beğenmeyecek bir erkek. O yüzden gözönünde olan, herkesin beğendiği dikkat çekici bir kadını seçiyor kendisine. Bu yüzden kadının mesleği manken ya da oyuncu olmuş olabilir.

* Yanınızda bir erkekle gördüklerinde verilen tepkiler özel hayatınızı nasıl etkiliyor?

Bu benim işim ve işim önce gelir, istemeyen gider.

'Yanımda erkek görseler bile sitem ediyorlar'

Bu benim hayatımın en önemli projelerinden biri,benim hayalim. Oyunculuk benim ruhumda var,oyunculuk için yaratılmışım. Bu dizinin şöyle bir olayıvar: Yaş, cinsiyet, meslek ayrımı gözetmeden herkesizliyor, bırakın izlemeyi bu diziyi gerçek hayat gibi yaşıyorlar. Bunu bana söylediklerinde inanmamıştım,içine girince gördüm. İnsanlar daha önce de tanıyorlardı ama şimdi Gamze Didem Taslan oldum. Bir yere gidiyorum; "Yenge, Memati ağabeyimiz biliyor muburaya geldiğinizi?" diyorlar."Bilmese ne olur?" diyorum,"Olur mu?" diyorlar. "Mematiağabeyimiz bizi öldürür alayım poşetleri" diye poşetlerimi taşıyorlar. "Gamze yenge; bileklerin iyileşti mi, hastaneden ne zaman çıktın?"diyorlar. Kurtlar Vadisi o kadar önemliymiş ki bunuşimdi anlıyorum. Ama hiç şikayetçi değilim.

Memati Aşık oldu

Dizide Polat Alemdar'ın sağ kolu olan Memati karakteri, agresif ve uyuşturucuyu bırakmaya çalışan bir mafya adamı.

Sharon Vadi'de

Kurtlar Vadisi'nde neredeyse oynamayan oyuncu kalmadı. Türkiye'den birçok ünlü oyuncunun oynadığı dizi ünlü Hollywood yıldızı Sharon Stone'u da ağırlamış ve çok konuşulmuştu.

Aşkından mı öldürüldü?

Diziye Polat Alemdar'ın sevgilisini oynamak için giren Nefise Karatay, bir süre sonra senaryo gereği öldürülerek diziden çıkartıldı. Bu uzaklaştırmanın ardında Nefise Karatay-Cüneyt Özdemir aşkı olduğu söylenmişti.


KAYNAK: Takvim Gazetesi (BERİL ÖZCAN)

0 Comments:

Post a Comment