Bodrum'da Nefise Karatayla tatil yapan Cüneyt Özdemir'in fotoğrafları bir kaç gündür magazin basınında sıkça yer alıyordu.Özdemir, çıkan fotoğraflardan rahatsız olarak konu ile ilgili paparazzilerden bir ricada bulundu.

PAPARAZZİ ARKADAŞLAR AYIP OLUYOR!
Bir kaç gündür sabahları gazeteyi elime alıyorum bir bakıyorum ben. Bir elim başımda göbeğim dışarıda şortla bir iskelenin üzerinde denizden yeni çıkmış darmaduman halde bir fotoğraf karesi.
İşin tuhafı aynı fotoğraf karesi farklı gazetelerde her gün daha büyük basılmaya başlandı. Daha da ilginci altındaki fotoğrafın mevki de değişiyor. İlkinde mesela Yalıkavak'da Xuma Beach yazıyordu. Sonrakinde , Dodo Beach'e ışınlandım, sornasında Türkbükü 34 adında bir beach'de olduğum yazıyor. Şimdi bizi tanımayan biri baksa diyecek ki "Ulan adam Bodrum'da ayak basmadık beach bırakmadı..."

Bu kadar da değil aynı satır altlarında garip bir durum daha var. Nişanlı olduğum gazetecilerin sorularını yanıtsız bıraktığım daha bissürü acayip şey...
Yani öyle bir konumlama ki "Eda taşpınar ile, Tarkan arasında bir yerlere şortlu heykelim dikilmiş gibi..."

Magazin'e düşünce anlıyorsunuz ki buralar dipsiz bir kuyu ve biri bir taş atıyor çıkart çıkartabilirsen.
Magazinci arkadaşlar sözüm size! Lütfen düzeltin demiyorum ama en azından kimin uydurduğunu bile takip edemedeğim bir yalanı sürdürmeyin en azından.

BEN KİMSEYLE NİŞANLANMADIM.
Kısa bir dönemde evlenmeyi de düşünmüyorum.
Türkbükü Beach'lerine herhalde en son 5 yıl önce gitmişimdir. Hiçbir iskeleye yatıp güneşlenmişliğim yoktur. Dodo Beach'e adım atmadım.
Yalıkavak'daki xuma ise diğer becah'lere pek benzemez. Yıllardır gittiğim aile mekanıdır. Surf yaparsın katamaran yaparsın yani su sporları meşhurdur, iyidir. Pek öyle paparazzilik olay olmaz zaten içeri magazin gazetecileri de davet edilmiyor. Kimse şu geldi bu geldi diye haber de uçurmuyor.
Böyle bir geleneği var ve herkes halinden memnundu bu yıla kadar.

Yani çekilen fotoğrafların hepsi uzaktan gizlice çekilmiş fotoğraflar.

Tamam hadi buna da bir diyeceğim yok ama denize girerken çıkarken insanın bin türlü mahrem hali oluyor. Böyle darmadağın halde fotoğraflar çekilince eşin dostun özellikle de gazeteci milletinin dalgasına maruz kalıyoruz.

Öyle göbekli , kambur fotoğrafları tam sayfa basıp, altına da olduk olmadık yalan yalnış şeyler yazıp bizi hem mağdur hem de madara etmeyin be güzel paparazzi kardeşlerim.

0 Comments:

Post a Comment