Özel bir televizyon kanalında yayınlanan ve büyük beğeniyle izlenen Kurtlar Vadisi dizisinde Polat Alemdar karakterini canlandıran Necati Şaşmaz'a benzerliği ile dikkat çeken Gaziantepli Serdar Mercan büyük ilgi görüyor.
Gaziantep'teki restoran ve gazinolarda sahne alan ses sanatçısı Serdar Mercan, Kurtlar Vadisi dizisindeki Polat Alemdar rolündeki Necati Şaşmaz'a benzerliğinin kendisini de hayrete düşürdüğünü belirterek, "Dizi yeni başladığında bir yakınım beni arayarak dizideki bir oyuncuya çok benzediğimi söyledi. Diziyi izleyince kendi imajımı Polat rolündeki Necati Şaşmaz'a benzetince, oluşan benzerlik karşısında ben de şaşırdım. Yeni imajımla çıktığım sahnede ve sokakta herkes beni Polat sanmaya başladı. Beni sokakta gezerken görenler 'Polat Gaziantep'e gelmiş' deyip şaşkınlıkla yüzüme bakıyorlar ve yanıma gelip imzalı fotoğraf istiyorlar" dedi.
Dizideki Polat'a benzemekten ve gördüğü büyük ilgiden memnun olduğunu kaydeden Mercan, "Polat'a benzerliğim nedeniyle Gaziantep'te bana olan ilgi daha da arttı. Çıktığım sahnelerde her geçen gün daha çok hayranım oluyor. Bu da beni mutlu ediyor. Eğer dizilerden veya film şirketlerinden teklif gelirse değerlendirebilirim. Başarıyla oyunculuk yapacağıma inanıyorum. Zaten sahnede şarkı söylüyorum, oyunculuğu da yapabilirim" diye konuştu.

0 Comments:

Post a Comment