Yapımcı-yönetmen Osman Sınav, Baba Evi, Hayat Bağları gibi sıcak dizilerden sonra nasıl Kurtlar Vadisi gibi sert diziler yapma tercihini anlattı. Sınav, asıl tercihinin ise insan hikayeleri anlatmak olduğunu söyledi.

Balçiçek Pamir'in HABERTURK'teki 'Söz Sende' programına konuk olan Osman Sınav, Süper Baba ile başlayan dizi serüveninde geldiği noktayı değerlendirdi.

Sınav, bir dönemin sevilen ve unutulmayan dizileri arasında yer alan Süper Baba, Hayat Bağları gibi sıcak, samimi insan ilişkilerinin yer aldığı dizilerle birlikte Deli Yürek ve Kurtlar Vadisi ile devam eden daha sert yapıdaki dizilere yönelişini anlattı. Osman Sınav, "Aslında bu çok komik. Benim çok kişisel tercihim değil. Tamam bu tür şeyleri bana zorla yaptırmıyorlar. Ama ben Deli Yürek'i yaparken aynı zamanda Hayat Bağları'nı yaptım ve 5 yıl ilk üçteydi. Kurtlar Vadisi'ni yaparken de Ekmek Teknesi'ni yaptım. O da ilk sıralardaydı. Yani bunların yanında hep böyle daha soft ve sevgi içeren işler de var. Ülkenin bir yüzü var ki çok sert bir yüzü var ki özlediğimiz, kendi hayatımızla ilgili, çok sıcak ilişkilere dayalı, insan ve aile ilişkilerine dayalı başka bir kültürümüz var. Aslında benim kişisel tercihim diğerini yapmak yani insan hikayelerini, insan ilişkilerini. Gerçekten öyle ama bu bana yapışmış birşey" diye konuştu.

Devamı / Yorumlar

0 Comments:

Post a Comment