Efsane dizi Kurtlar Vadisi'nin oyuncuları, Bahçeşehir Üniversitesi'nde hayranlarıyla buluştu. Renkli geçen söyleşide öğrenciler, keyifli anlar yaşadı

YAYINLANDIĞI ilk bölümden itibaren geniş bir hayran kitlesine sahip olan Kurtlar Vadisi adlı dizinin oyuncuları önceki gün üniversite öğrencileriyle buluştu. Dizinin başrol oyuncularından Necati Şaşmaz'ın (Polat Alemdar) çekimler dolayısıyla gelemediği söyleşide Kurtlar Vadisi Pusu oyuncularına tebriklerini sunan üniversitenin tarih bölümü öğretim görevlisi, "İbrahim Tatlıses ilk çıktığı dönemde sosyete takımı ve entelektüeller kıro derler ve dinlemezlerdi. Daha sonra Tatlıses"in şarkılarını dinledikleri vakit sadece güzel okuduğunu söyleyip Tatlıses'i dinlemeye başladılar. Bende buradan sizi tebrik ediyorum ve 'Kıro dinlenir de Muro izlenmez mi' diyorum" dedi.

Söyleşiden notlar;

* Muro'yu canlandıran Mustafa Üstündağ, "Bir devrimci olarak burjuva okuluna gelmek size neler hissettirdi?" sorusuna "Paralı eğitime karşıyım" dedi.

* Dizide Yalçın Bulut karakterini canlandıran Hüseyin Avni Danyal'ın Robert De Niro'ya olan benzerliği öğrenciler tarafından sorulunca Danyal, "Robert De Niro bana benzer ben ona değil" dedi.

* Gürkan Uygun eroinmanı canlandırdığı sahneler hakkında "Beğendiyseniz ne mutlu" dedi.


0 Comments:

Post a Comment