Kurtlar Vadisi dizisinde oynayan Haldun Boysan, Osman Sınav’ın dizide oynamayı teklif ettiği gün ’Sokakta yürüyemeyeceksiniz’ dediğini anlatarak ’Önce inanmamıştım ama 4 yıl oldu hala sokakta durduruyorlar’ diye konuştu.














Yılların oyuncusu Haldun Boysan, Kurtlar Vadisi dizisinde oynamış olmaktan dolayı oldukça memnun. Kanaltürk’teki Renkli Televizyon programına konuk olan Boysan, dizinin tanıtımındaki ’Bu bir mafya dizisidir’ ibaresinden çok etkilendiğini söyleyerek, Osman Sınav’ın dizi öncesinde söylediği herşeyin gerçekleştini anlattı.

Boysan, "O Osman Sınav’ın başarısıdır. Show TV’de alt yazı geçiyordu, ’Bu bir mafya dizisidir’ falan diye. Ben onu gördüğümde dedim ki ’Kim ya?’. Böyle bir tanıtım olur mu diye düşündüm. Sonra bir gün çağırdı. Dedi ki, ’Bir diziye başlıyoruz, seni de düşünüyoruz’. ’Bu senin düşüncen mi, mafya dizisidir yazısı?’ diye sordum. ’Evet’ dedi. ’Valla, ben kim çağırsa oynayacaktım. Bu kadar net söylenen kara bir film hiç yapılmadı çünkü. Başladık ve o derken inanmıyordum, ’Hiç biriniz yolda yürüyemeyeceksiniz’ demişti. Osman’ın emeğinin üstünden bir 4 sene daha geçti ve hala yolda çevirip soruyorlar. Ama o tamamen bir Osman Sınav başarısıdır. Onu inkar edemezsiniz. Ben ölürken hakikaten ölmüş gibi hissettim kendimi. Çünkü gerçekten canım yandı. Artık çalışma şartlarımız da değişti. eğer iş yaşamıyorsa 3. göz, seyirci sizi reddediyor. Herşey oradan izleyiciye geçiyor" diye konuştu.


0 Comments:

Post a Comment