Yapımcı-yönetmen Osman Sınav, neden Kurtlar Vadisi dizisini hiçbir hak iddia etmeden bıraktığını açıkladı.


Balçiçek Pamir’in HABERTURK’te yayınlanan Söz Sende programına konuk olan Osman Sınav, herkesin çok merak ettiği "Kurtlar Vadisi’ni neden ve bir bedel almadan bıraktınız?" sorusuna şu yanıtı verdi:

"Öyle olması gerekiyordu o zaman. Başka projeler yapmak istedim ve benim için belli bir doygunluğa gelmişti, arkadaşlarıma devrettim. Burada komple teorisi olacak bir şey yok. Her şey göründüğü gibi gayet normal ve doğal. Ben sinemacıyım ve işime devam ediyorum. Yeni projeler yapıyorum, yeni işler yapmaya da devam edeceğim. Benim işim bu."

Yeni proje gençler için


Osman Sınav, yeni projeleri arasında bir gençlik hikayesi olduğunu söyleyerek, "Dolu dizgin bir gençlik hikayesi. İçinde kavga, gürültü, mafya vs. olmayan bir hikaye. Gençlikle mafyayı hiç yan yana getirmek istemem...Türkiye’nin nüfusunun yüzde 40’ı 18 yaşın altında, genç bir ülkeyiz. Avrupa’nın en genç ülkesiyiz. Onun için böyle bir gençlik hikayesi yapmak istedim. Senaryosu hazırlanıyor" dedi.


0 Comments:

Post a Comment