Kurtlar Vadisi Pusu dizisinde 'Halo Dayı'yı oynayan Sönmez Atasoy, sanatçı Musa Eroğlu'ndan 'Halil İbrahim' türküsü nedeniyle özür diledi.


TRT 1'de Dr. Önder Aytaç'ın sunduğu 'Sensiz Olmaz Olur mu?' programına konuk olan oyuncu Sönmez Atasoy, dizide Halil İbrahim türküsü ile Halo Dayı'nın özdeşleşmesi nedeniyle Musa Eroğlu'ndan özür diledi.

Atasoy, şöyle konuştu:"Senaryoyu ben bir gün önce aldım. Öbür gün çekime girdim. Seslendirmeye girdiğimde de Halil İbrahim türküsü fondaydı. Benim dışımda gelişen bir durum. Bu türkünün de Musa Eroğlu gibi bir büyük ustadan çıkması müthiş birşey. O'nu benimle aynı sahnede gördüğüm zaman zevkten uçtum. Böyle hoş bir şey yok. Ama Musa Eroğlu'dan özür diliyorum. Çünkü aslolan O'nun, ben biraz O'nun üzerine gölge düşürdüm gibi."

Kurtlar Vadisi Pusu dizisinde canlandırdığı 'Halo Dayı' tiplemesinin yaşamı boyunca biriktirdiği insanlar olduğunu belirten Sönmez Atasoy, özellikle çocukluğundaki bir kişiden etkilendiğini anlattı.

"Elbette ki o insan benim. Bu benim, bu döneme kadar bulunduğum ortamda, yaşadığım insanlarda, ya da çocukluğumda beni etkileyen bu tür insanların bir kompozisyonu" diyen Atasoy, bilinçaltına yaptığı yolculukta 'Halo Dayı karakterini bulmuş.

Atasoy, "Gerçekten ben bunun bir bilinçaltı araştırmasına girdim ve memleketim Erzincan'a kadar dayandı. Ve buldum kim olduğunu, hiç kimsenin tanımadığı birisi. O alınmış ve gelmiş. Ancak bunu epey düşünerek ve geriye doğru bir yolculuk yaparak buldum. Tabii birebir değil ama tavır onun tavrı. Çocukluğumda tanıdığım birisi" şeklinde konuştu.


0 Comments:

Post a Comment