Necati Şaşmaz, bugün gazetelerde yer alan sahte sağlık raporuyla ilgili iddialara aşağıdaki basın açıklamasıyla yanıt vermektedir.

BASINA VE KAMUOYUNA DUYURU,

Bugünkü gazetelerde “sahte sağlık raporu aldığım” yönünde çıkan haberler tamamen gerçek dışıdır. Silah taşıma ruhsatımı yenilemek için ilgili emniyet birimine başvuruda bulundum. İşlemlerim avukatlarım aracılığıyla devam etmektedir. Bu konuya ilişkin herhangi bir hastaneden bir rapor almış değilim.

Son birkaç yıldır kanunların bana verdiği hak ve izin çerçevesinde silah ruhsatım olduğu doğrudur. Bunun nedeni de çok göz önünde bir iş yapıyor olmam, ayrıca bu ve benzeri asılsız haberlerle zaman zaman itham ediliyor, zaman zaman da hedef gösteriliyor olmam nedeniyle kendimi güvende hissetmememdir.

Necati Şaşmaz olarak, Türkiye’de her olaya bir şekilde adımın karıştırılmasından, fotoğraflarımın bu tür üzücü hadiselere malzeme olarak kullanılmasından son derece rahatsızım.

Bugüne kadar ortağı olduğum Pana Film’in açıklamalarıyla ve müvekkili olduğum avukatımın hukuki girişimleriyle, adımın ve fotoğrafımın bu tür üzücü hadiselerle yan yana kullanılmasını engellemeye çalıştım.

Şimdi ise basınımızın ve kamuoyunun vicdanına seslenmek istiyorum.
Necati Şaşmaz, işini daha iyi yapabilmek için günde 18 saat çalışan bir oyuncu, kanunlara saygılı bir vatandaş, ülkesine ve içinde bulunduğu topluma hizmet etmeye çalışan bir insandır. Kendisine gösterilen ilgi ve sevgiye layık olmaya çalışan bir star olmanın bedelini de her zaman ödemiştir. Bundan sonrası için basından ve kamuoyundan yegane ricası, bu bedelin vicdan ve insaf ölçütlerinde olmasıdır.

Bu açıklamamı okuma sabrı ve yayınlama iyi niyeti gösteren herkese teşekkür ediyorum.
Necati Şaşmaz

KAYNAK:www.kurtlarvadisi-pusu.net

0 Comments:

Post a Comment