Kurtlar Vadisi Pusu, 5-11 Kasım haftasında tahtını geri aldı. Dizinin reklam sayısı, % 62 oranında arttı
MTM, prime-time zamanında yerli dizilerde yayınlanan tüm reklamları tek tek raporladı. İşte araştırmanın çarpıcı sonuçları...



Medya Takip Merkezi’nin (MTM) düzenli olarak hazırladığı, haftanın en çok reklam alan yerli dizileri araştırmasının sonuçları açıklandı. Önceki haftalarda reklam sayısı düşen Kurtlar Vadisi Pusu, 5-11 Kasım haftasında tahtını geri aldı. Dizinin reklam sayısı, % 62 oranında arttı. MTM, prime-time zamanında yerli dizilerde yayınlanan tüm reklamları tek tek raporladı.

Yapılan reklam araştırmasına göre, Show TV ekranlarından izleyenleri ile buluşan Kurtlar Vadisi Pusu, haftanın en çok reklam alan yerli dizisi oldu. 8 Kasım Perşembe günü yayınlanan bölümüyle günün en çok izlenen yapımı olan Kurtlar Vadisi Pusu, toplam 133 adet reklam aldı. Diziye toplam 66 farklı marka ilgi gösterirken, bu reklamlar 50 dakika boyunca tüketicisiyle buluştu. Kurtlar Vadisi Pusu’ya en çok reklam veren markalar sırasıyla; Yapı Kredi, Tamek ve Kumtel oldular.

Reklamverenin komedi dizilerine ilgisi arttı…

Reklam ölçüm sonuçlarına göre, 5-11 Kasım Haftasının en çok reklam alan ikinci dizisi Avrupa Yakası olurken; ATV ekranlarının bu sevilen yapımı, toplam 93 reklam aldı. ATV ekranlarına geçen Hepsi 1 ise en çok reklam alan üçüncü yerli diziydi. Dizinin reklam sayısındaki artış bu hafta da devam etti.

Reklamverenin mizah unsurunun yoğun kullanıldığı dizilere ilgisinin arttığı gözlendi. Avrupa Yakası, Hepsi 1, Elveda Rumeli, Tatlı Bela Fadime, Eşref Saati gibi diziler, haftanın en çok reklam alan yapımları olarak dikkatleri üzerine çekti.

En çok reklam alan 10 dizinin 6’sı ATV’den…

Önceki hafta prime-time diliminin en çok tercih edilen yerli dizilerine sahip kanalı ATV’nin, reklamveren nezdindeki popülaritesi 5-11 Kasım Haftasında da sürdü. ATV ekranlarında en çok reklam alan diziler sırasıyla; Avrupa Yakası, Hepsi 1, Sıla, Elveda Rumeli, Sessiz Gemiler, El Gibi oldular.




0 Comments:

Post a Comment