Diziler arasındaki rating yarışı kadar reklam alma yarışı da solukları kesiyor…





Medya Takip Merkezi’nin (MTM), her hafta düzenli olarak yaptığı araştırmanın sonuçlarına göre, haftanın en fazla reklam alan dizisi, uzun süredir listenin üst sıralarından uzak kalan Kurtlar Vadisi Pusu oldu. Geçtiğimiz haftalarda ilk ona bile giremeyen dizi, bir önceki haftaya göre reklam süresinde % 52’lik artış yakalayarak eski yerine kavuştu. Kurtlar Vadisi pusu, 68 markanın reklamını 45 dakikaya yakın süreyle izleyicileriyle buluşturdu. Dizi içinde en çok, Doğadan Bitkisel Çaylar, Alarko ve Turkcell reklamları yayımlandı.


ATV ekranlarının özellikle çocuklar tarafından beğenilen fantastik dizisi Selena, bu hafta en fazla reklam alan ikinci yerli dizi oldu. Listenin üst sıralarında görmeye pek alışkın olmadığımız dizi, 36 dakikayı aşkın süre reklamlara yer verdi. Selena dizisinde yayımlanan 48 markanın reklamından en uzun süre ekranlarda kalanlar, Turkcell, Calgon ve Kinder markaları oldu.

MTM’nin aynı araştırmasına göre üçüncülüğü, geçtiğimiz hafta listenin ilk sırasında yer alan Parmaklıklar Ardında adlı dizi aldı. 63 markanın reklamını, 36 dakikaya yakın tüketicinin ilgisine sunan diziyi, en çok tercih eden markalar, sırasıyla Turkcell, Coca Cola ve Sabah Gazetesi oldular.



En çok reklam alan diğer diziler ise sırasıyla Avrupa Yakası, Hatırla Sevgili, Elveda Rumeli ve Asi dizileriydi.


0 Comments:

Post a Comment