Kurtlar Vadisi ekibi canlı yayına konuk oldu.


Nazife Ana (Serpil Tamur): Bu olaya önce bir anne olarak bakmak istiyorum. Çocukların şehit düştüğünü gördüğümde inanın çok kötü oluyorum. Onlar bizim evlatlarımız, onları birbirinden ayıramayayız. Gerçekten elimizden gelen
desteği vermemiz gerektiğine inanıyoruz. Gençlere ben de güveniyorum. Gençler yarınlara sağlam götürecek bizi inanıyorum. Her türlü görevi


Ömer Baba (Emin Olcay): Kalanlara başsağlığı diliyorum. bu topraklar nasipleneneler bu ülkeyi hiçbir zaman unutmazlar. SBiz çok sabırlıyız, biz hoşgörülüyüz. Ama bizim de sabrımızın taşacağı yer vardır.Şehitler bir gider bin gelir. Toplum nasıl duyarlı olduğunu gösterecektir ben buna inanıyorum. Bu günler mutlaka ki düzelecektik. Bu millemizi muhakkak ki bu süreçleri atlatacaktır. Çok zor günler geçiren bir ülkeyiz. Ben bu topluma çok güveniyorum. Gençlerimize çok güveniyorum. İnşallah çok rahatlıkla atlatacağız. Gerçekten sevgiye ihtiyacımız var. Buna vesile oldunuz çok teşekkür ediyoruz. Sizin yanınızda olmaya hazırız.



Necati Şaşmaz: HABERTÜRK'ü kutluyorum. Bu gerçekten çok önemli bir konu. Milletimiz önemsediğini gösteriyoruz. Farkına vardırdığı için Habertürk'e teşekkür ediyoruz. Kurtlar Vadisi terörde bu konulara değerlendirmeyi düşünmüştük. Kurtlar Vadisi terörün ikinci bölümünü kanalımızla konuşup yayınlamak istedik kazancını şehit ailelerinin yakınlarına vermeyi uygun gördük. Çok üzüldük. Ne yapılım derken, dizimizde diyalogta mı geçirsek derken ne anlatalım derken böyle bir fikir gelmiş. Nihayetinde böyle bir karar alındı. Böyle bir şeye katkımız olacağı için çok mutluyum. İnşallah onlar yüzlerinde tebessüm olabilir, bir katkı olabilir düşüncesindeyim.


Bizim geçmişimizde de çok şehitlerimiz oldu. Belki de sonsuza kadar da olacak. Ama tek önemli şey birliğimiz. Bu bütünlük içerisinde olursak, devamlılığımızda bu birliğimiz sayesinde olacaktır. Dünyanın içerisinde olan bütün Türklerde de bu birliğin var olduğuna inanıyorum. Demek ki biz bir bütünüz, hepberaberiz.Geçmişteki şehitlerimizi unutursak da onları 'öldürmüş' oluruz. Şehitlerimiz açısından bir fark göremiyorum. Biz onları unutmayarak bütünlüğümüzü sağlayabiliriz.

Şehitlerimizi göre göre görevden kaçmayan gençleri annelerimiz, babalarımız yetiştiriyor. Onlara çok teşekkür ediyorum. 'Kurtlar Vadisi Terör' çok önceden yapılmıştı devam ettirmeyeceğiz. Kurtlar Vadisi Pusu devam edecek belki o bölümlerin içinde bu olaylar yer alacaktır. Güncel konulardan parçalar parçalar olur.

Kampanyaya destek konusunda takdir ve teşekkürler aldık. Kampanyaya yönlendirmelerimiz oldu web sitemiz içerisinde. Mesajlar daha çok şehit ailelerinden geliyor. Çok sevgi dolu, hepimizi kucaklayan mesajlar geliyor.
Biz aslında birşey yapmadık. Elimizden gelen bu keşke bu tarz olaylar olmasa da başka şeyler için kampanyalar yapılsa. Madem bu kampanya var biz de varız. Bir damla göz yaşı yerine bir SMS gönderin..."


0 Comments:

Post a Comment