Önceki gün Kanal 1'de yayınlanan Akşam Keyfi'ne konuk oldum. Kenan Erçetingöz'ün sunduğu ve hafta içi her akşam ana haber bültenlerinin saatinde yayınlanan programın bu kadar çok izleyiciye ulaştığını hesap edememiştim...

Neredeyse görüşmeyeli yıl olan birçok dostum cep telefonuma ''gözümüz üstünde'' mesajı çekmişti. Neyse mesele başka...

Programın diğer konuğu Popstar Alaturka birincisi Mehtap'tı. Onun pavyonlardan zirveye giden yükseliş öyküsünü güle ağlaya dinledim. Ama beni en çok ''Polat Alemdar'a olan aşkı'' etkiledi...

Bu öyle büyük bir hayranlıktı ki, Kenan Erçetingöz müthiş bir sürprizle mevzuun boyutunu canlı yayında koydu ortaya. Polat'a sesini veren Umut Tabak'ı yayına alıp, Necati Şaşmaz olarak yutturdu Mehtap'a...

Kızın o sesi duyduğundaki halini görmenizi isterdim. Ekrana yansıdı mı bilmiyorum ama resmen elleri titriyordu heyecandan. Olayın feyk olduğunu duyması bile etkilemedi onu...

Hani dedim içimden, eğer devam ederse Kurtlar Vadisi'nde yengemiz hazır. İşi oynamayacak, bizzat yaşayacak kadar hem de!


0 Comments:

Post a Comment