Evet , başlığı özellikle seçtim. Çünkü artık yaka silkiyoruz olanlardan. Bunları bir eleştirmen olarak değil , tamamen bir seyirci olarak yazıyorum. Bir hata arıyarak değil yani… Laf aramızda hata(ları) aramaya gerek yok zaten.

Biz her dizi seyircisi gibi “Gelecek hafta ne olacak acaba ?” yı tartışmak yerine “Bu hafta dizi tatilde ! , Dizi Kanal Değiştiriyor ! , Dizi artık saçmaladı !” vb. şeyleri tartışır olduk. Kurtlar Vadisi Seyircisine bu yapılamaz , yapılmamalı. Biz dizimize sadık kaldık her zaman. Ancak görüyorum ki artık yapımcı firma seyirciyi umursamıyor. Bu seyirciyi çok üzüyor ve diziden soğutuyor.

Ben Kurtlar Vadisi’ini 15 Ocak 2003 Çarşamba gününden itibaren yani 1. bölümden itibaren izliyorum. Çevremdekiler bana sen seyici değil hastasın diyorlardı. Ama artık bu değişti , soğudum.

Bir İskender var ki tesadüflerle ayakta kalmakta. Bir Ebru var ki dizinin en saçma yerinde diziye dahil oluyor. Bir ulusal güç olan “kare as” var ki “İskendercik” ne derse onu yapıyor. Dizi ulusal güç ile başladı , ardından devlet içi yapılanmaya çevrildi. Belki güzel gidiyordu fakat bu İskender engeli bir türlü aşılamadı. Nedendir bilmiyorum , belki onun yerine geçecek düşman bulamadılar !!!

Aslında bu sorunları tek tek yazmaya gerek yok. Artık herkes , her şeyin farkında ! Bunların acilen düzeltilmesi gerekiyor. Yapımcılara şu uyarıyı da yapmadan geçemeyeceğim , bu uyarı onların iyiliğine… “ Geçeceğiniz kanalı iyi seçin.” Biliyorsunuz bunlar hakkında kampanyalarımız vardı ve büyük yankı uyandırdı.


Diyeceğim ;

“Düzel Artık Vadi !”

0 Comments:

Post a Comment