Hayali olarak yazdığımız Kurtlar Vadisi İran'ın 5. bölümü forumumuzda yayındadır. Okumak için forumumuzu ziyaret edebilirsiniz.

İşte 5. bölümün bir kısmı...

Adamlar Korkarak Aşağıya İner…

Polat – Memati Sen Bu Adamları Al Ofise Geç Ben de Gelicem
Memati – Tamam usta…
Polat – Abdülhey Erhan Burda İz Bırakmayın…
Memati Adamları Alır ce Ofise Geçer…Adamları Alt Kata İndirir…Adamları Sorgu Odasının İçine Fırlatır…Sonrasında Ofise Polat Gelir…

Polat – Adamlar Nerde Memati ?
Memati –Aşağıda Usta…
Polat – Ben Şimdi Oraya İniyorum…Kimse Odaya Gelmesin
Memati – Tamam Usta…


Süleyman ve Ali de Ofistedir…

Süleyman – Abi Bize İhityaç var mı Orada?

Polat –Yok süleyman…Siz Burda Bekleyin…
Süleyman – Tamam Abi..

Polat Sorgu Odasına İner…Adamların Adları İvano ve Aleksi’dir…

Polat Kapıyı Hızlıca Çarparak İçeri Girer ….

Polat – Aleksiden Başlayalım…Aleksi Sen Konuşacak mısın ?
Aleksi – Sen Benim Kim Olduğumu Bilmiyorsun…Bu Ülkeyi Yakarlar…
Polat – Ben Seni Gayet İyi Tanıyorum…

Bu Sırada İvano Korkuyla Olan Bitene Bakmaktadır…

Polat – Ben Kimim Biliyor musun ?
Aleksi – Kimsin ?


Polat Belinden Silahı Çıkarır…

İvano’ya bakarak

Polat – Sadece bu kadar kolay ölebilirsin…

Sonrasında Aleksi’nin Gözlerine Bakarak…

Polat – Benim Kim Olduğuma Gelince….Ben Bi Türk’üm…

Bunu Der Demez Kafasına Sıkar…..

0 Comments:

Post a Comment