Sanal senaryomuzun 7. bolumu forumumuzda yayındadır. Tamamını okumak için forumumuzu ziyaret edebilirsiniz... İşte 7. bölümün bir sahnesi...

..............

Polat Odasına Geçince Herkes Uykusuzluk ve Operasyondan Kalma Yorgunlukla Koltuklara Yığılıverir…Polat Odasının Kapısını Kapatırken Telefonu Çalar…

Polat – Alo ?
Doğu Bey – Benim Evlat…
Polat – Buyrun…Dinliyorum…
Doğu Bey – Evlat Sen Napıyosun ? Açığa mı Çıkmaya Çalışıyosun ?
Polat – Ben Açığa Çıkıcak Bişey Yapmadım ?
Doğu Bey – (Hafif Bağırarak) Sen Gidiceksin , Etrafı Cehenneme Çevireceksin Sonra da Açığa Çıkmıycaksın Öyle mi Aslanım ?
Polat – (Sinirlenerek) Siz Bana Bi Görev Verdiniz Doğu Bey , Emir Değil !
Doğu Bey – Evlat Senin Yaptığın Yanlış Görmüyo musun ?
Polat – (Sesini Yükselterek) Siz Burdaki Meryem’den Dinlediklerinizi Gelip Bana Söylüyosunuz…Sormuyosunuz ki Bu Adam Ne Yapmış ?
Doğu Bey – Ne Yaptın Evlat? Bilmediğimiz Bişey varsa Söyle…
Polat – Suçu PEJAK’a Attım…Onların Arasında Bi Savaş Başlattım… Şimdi hiç girmediğimiz bir savaşın içinden mağlup mu çıkacağız ?
Doğu Bey – ( Biraz Duraksadıktan Sonra )Bazen Devletin Bile zaafları olur…Bizim Zaafımız da Görevin Tehlikeye Düşmesi…İyi Düşünmüşsün Aslanım…Kusura Bakma…
Polat – Sizden Fazla Bişey İstemiyorum Doğu Bey…Biraz Güven…
Doğu Bey – Tamam Evlat , Kendine Dikkat Et...Beni Olaylardan Haberdar Et…
Polat – (Sinirli Bi Şekilde) Bana Gerek Yok…Sizin Zaten Burda Bi Haberciniz var…Meryem Sizi Her gelişmeden Haberdar Ediyo Nasılsa…
Doğu Bey – O Konuyu Sonra Konuşuruz Evlat…
Polat – Tamam…Sonra Konuşucaz Zaten Doğu Bey…

Polat Telefonu Kapatır…Sonra Odasından Çıkarak Meryem’in Bulunduğu Odaya Geçer…Polat Meryem’in Odasını Sert Bi Şekilde Çarparak Kapatır…

Meryem Ayağa Kalkar…

Meryem – Buyrun Efendim…Nasılsınız ?
Polat – Sen Ne Yaptığını Zannediyosun ? Doğu Bey le Bizi Birbirimize mi Düşüreceksin ?
Meryem – (Korkulu Tavırlarla) Öyle Bi Niyetim Yok Efendim.
Polat – Zaten Öyle Bi Niyetin Olsaydı , Şu an Benimle Konuşamıyo Olurdun…(Bağırarak)Eğer Bi Daha Bi yere Benden İzinsiz Haber Verdiğini Duyarsam , Görürsem veya Anlarsam , Bu Koltukta Bi Daha Oturamazsın! Şimdi Anladın mı Beni ?
Meryem – (Korkulu Gözlerle) Anladım Efendim…


..........

0 Comments:

Post a Comment