TOKAT’ın Niksar İlçesi AKP’li Belediye Başkanı İdris Şahin, Kurtlar Vadisi dizisindeki Yahudi tefeci İplikçi Nedim’e benzetilmesine tepki gösterdi.

Niksar Belediye Başkanı İdris Şahin, Kurtlar Vadisi dizisinde Yahudi tefeci tiplemesi olan İplikçi Nedim’e benzetilmesinden rahatsızlık duyduğunu söyledi. İlçe halkı tarafından hem fiziki olarak hem de ticari yetenek yönünden İplikçi Nedim’e benzetildiğini ve kulaktan kulağa yayılan bu tabirin kendisine de ulaştığını belirten Belediye Başkanı Şahin, “Diziyi hiç izlemedim. Ancak İplikçi Nedim rolünü oynayan İsmail İncekara’nın Yahudi bir tefeciyi canlandırdığını daha sonra öğrendim. Fiziki olarak ve parayı yönetmedeki yeteneğim nedeniyle İplikçi Nedim'e benzetiliyorum. Ben ticaretin islami usuller nazarında yapılmasından yanayım. Hükümetten, özel ve tüzel kurumlardan Niksar için bir toplu iğne bulacağıma inanıyorsam, onu samanlıkta dahi olsa arar bulurum” dedi.

0 Comments:

Post a Comment