Kurtlar Vadisi Pusu
Kurtlar Vadisi

Ben Kurtlar Vadisi ’ni iki bölüme ayırmak istiyorum ;

İskender ’den Önce
İskender ’den Sonra

İskender ’den önce herşey güzeldi. Polat düşmanlarıyla savaşır , güçlü olan , güçsüzü öldürürdü…Deyim yerindeyse herşey masal gibiydi.

Günlerden birgün bir İskender çıkageldi ve “mertlik” bozuldu.

Seyirci Polat ’ın İskender ’den daha güçlü olduğunu biliyor. Hatta bunu Polat bile biliyor.
( bkz : “Ben İskender ’i dümdüz ederim , dümdüz !” ) Ama tüm bunlara rağmen ne hikmetse İskender Polat ’a şimdiye kadar yapılmayanları , yapılamayanları yaptı. Polat ’ın yakınlarını öldürdü , sakat bıraktı… Polat ’ı kırk küsür gün elinde tuttu…

İskender fazla yaşadı…

Polat İskender savaşını küçüklüğümüzde seyrettiğimiz Tom ve Jerry hikayelerine benzetmeye başladım. Tom ( Polat ) , her seferinde Jerry’i ( İskender 'i ) yakalayacakken hiç beklenmedik bir olay olur ve Jerry , Tom’un elinden kaçar.

Yukarıdaki verdiğim örnek aslında şu an Polat ve İskender arasında yaşananlarla birebir aynı. Artık bu ikili arasındaki savaş “tesadüflere” dayanmış durumda. İzleyici de bundan rahatsız oluyor gibi. Hani hayatta hiçbirşey tesadüf değildi ? Tesadüflerle İskender ’in Ömrü Uzatılıyor. Bana Kalırsa 48. Bölümde de İskender Yakalanamayacak… Seyirci bunlardan bıktı artık.

Diyeceğim Şu : Burası Vadi , Burada Tesadüflere Yer Yok !

KuRTLaRVadiSi-PuSu.CoM Haber Servisi
By_SeF4

Kurtlar Vadisi Pusu
Kurtlar Vadisi

0 Comments:

Post a Comment