Osman Sınav ‘ısmarlama Şemdinli’yi yalanladı.



Ankara’da içinde asker ve polislerin de bulunduğu “Lodos” operasyonu ile yakalanan çetenin ‘Kurtlar Vadisi’ dizisinin yönetmeni Osman Sınav’dan Şemdinli olaylarını konu alan sinema filmi yapmasını istedikleri ünlü yönetmenin de bunu kabul ettiği iddia edildi. Sınav, böyle bir teklifin gelmediğini söyledi

ŞEMDİNLİ’NİN FİLMİ • Hakkâri’nin Şemdinli ilçesinde Umut Kitabevi’nin bombalanması ve sonrasında gelişen olaylar ‘lodos’ operasyonuyla yakalanan çete tarafından film yapılmak istendi. Dokuz ay süren takip sonucu yakalanan çete üyelerinin aralarında geçen telefon konuşmalarında Sınav’a teklif yaptıkları, yönetmenin de bunu kabul ettiği iddia edildi.

MİLYON DOLARLIK FİLM • Çete üyelerinden Arafat İlhan Önal’la Albay Y.B arasında geçen telefon konuşmasındaki Osman Sınav’la konuşulduğu ve Sınav’ın teklifi sevinçle kabul ettiği iddia ediliyor: “Ben de şimdi Osman Sınav’ın misafiriyim. Kendisine ‘işlerimizi kurduktan sonra bize bir film çekeceksin’ dedim. Şemdinli filmi gerçekleri anlatacak. Çok sevindi ya. ‘Keşke öyle bir şey yapsak, vatandaşa gerçeği anlatacak böyle aylarca reklamı yapılacak sinema filmi çok süper olur’ dedi. Kendisine gişe rekoru kırarız’ dedim.”

“HABERİM YOK” • Kendisiyle böyle bir filmle ilgili kimsenin teklif yapmadığını belirten Sınav, “Bu olay benim dışımda gelişen bir şey. Tekliften haberim yok. Böyle bir film projem de yok. Film çekmek istesem kendim çekerim. Niye finansör arayayım ki. Ayrıca Şemdinli olayları ile ilgili bir vatandaştan fazlasını bilmiyorum. Böyle bir araştırma yapmadım. Benim adım neden böyle bir şeye konu edildi. Buna ben de şaşırdım” dedi. Adının çete üyeleri-nin birbirleriyle yaptığı konuşmada geçmesine içerleyen yönetmen, “Bundan sonra en iyisi aşk filmleri yönetmek” diyerek iddialara tepki gösterdi.

0 Comments:

Post a Comment