Didem Uzel, Nihat Doğan'la kendisini yakıştıramayanlar için "Biz birbirimizi yakıştırmışız, kime ne" dedi.


Avrupai görüntüsüne rağmen maço tavırlarıyla bilinen Nihat Doğan'la ilişkisini sürdüren Uzel, "Her insanın içinde bir arabesk yön vardır. Bu yönlerini gizlerler ama evlerinde içkilerini koyup, Orhan Gencebay dinlerler. Ayrıca Türkiye standardında sosyete dediğiniz kesim de oturup geceleri Orhan Gencebay, Ferdi Tayfur dinleyip kebap yiyor" dedi.

En son "Şarkı Söylemek Lazım" yarışmasında bir araya gelip, röportaj yapmıştık...

- Evet, gerçekten de. Yarışma günleri gittikçe silikleşiyor benim için. Ama güzel bir maceraydı ve bitti.

Ne yapıyorsunuz o zamandan beri?

- Çok büyük bir şey yaptığım söylenemez. Ama daha sakin ve rahat bir zaman geçirdim. Biraz evde dinlendim, birkaç dizide rol aldım. Yaz başından beri yaptığım bir programım var: Kanaltürk’te yayınlanan Türklife programı. Bunun dışında bir dizi projesi için çalışıyoruz. Benim şöyle bir durumum var; durup durup küllerinden doğan bir kadınım ben! 16-17 senedir bu camianın içindeyim. Sessiz sedasız dururum. Pat bir şey yakalarım. Onunla tekrar geri dönerim. n Bu sezon ya da son birkaç senedir izleyip, çok beğendiğiniz hangi dizi filmler var?

- Mesela hikayesini, çatışmalarını çok sevdiğim bir "Asi" dizisi var. Keşke o dizideki bir karakteri canlandırsaydım...




Hangi karakteri mesela?

- Asi’nin ablası var orada. O karakter çok güzel bir karakter. O olabilirdi. Asi’nin kendisi olabilirdi. Bir de "Kurtlar Vadisi"nde oynamak isterdim. "Kurtlar Vadisi" erkek ağırlıklı bir dizi. O erkeklerin karşısında güçlü bir kadını canlandırabilirdim. En son "Doktorlar" dizisinde öyle bir karakteri canlandırdım. Çok güçlü bir mafya kadınıydı. Konuyla alakası yok ama yeğenim olduktan sonra şunu fark ettim; çocuklarla aramda çok sıcak bir diyalog var. Çizgi film seslendirmek istiyorum. Yeğen bu kadar seviliyorsa demek ki anne olmak çok başka bir duygu.


ÇOCUK İÇİN YAŞIM HÁLÁ ÇOK GENÇ

Demek ki bir çocuk sahibi olmanız gerekiyor...

- Ben istiyorum. Bunun için hálá yaşım çok genç. Acele etmem için bir sebep yok. Uygun zaman, uygun tarihte olmasını istediğim bir şey.

Var mı böyle bir aday?

- Şu anda güzel giden bir ilişkim var. Çok keyif aldığımız ve çok da yeni 6-7 aylık bir ilişki... Böyle bir şeyi ne Nihat, ne de ben hiçbir zaman konuşmadık. Çünkü biz bizden çok mutluyuz ve çok memnunuz. İleriki zamanlarda kısmet. Bir gün olur da böyle bir şey düşünürsek, ilişki de yolunda gidiyorsa olabilir.



Kimse inanamadı ikinizin bir araya gelmesine?

- Neden?

Nihat Doğan’ın hangi davranışı ya da davranışları etkiledi sizi?/_np/4709/6864709.gif

- Galiba bir kadın olarak sahiplenilmeyi, saygı duyulmayı ve korunmayı çok özlemişim. Yapı olarak böyle bir erkek Nihat. Kadınına inanılmaz derecede sahip çıkan, çevresindeki insanlara son derece saygılı ve onları sahiplenen, koruyan bir adam. Bu beni çok etkiledi. Evet farklı olabiliriz, farklı yapıda yetişmiş de olabiliriz. Evet ben fiziken Avrupalı olabilirim. Köküm Saraybosna’ya dayanıyor, göçmenim. Avrupalı bir kökenim var. Ama küçük bir şehirde ve çok tutucu bir çevrede büyüdüm. Nihat ise tam tersi! İstanbul gibi bir şehirde yetişmiş, büyümüş ve buranın kültürünü almış.

Avrupai Didem Uzel’in arabesk bir tarafı var o zaman, değil mi? Ruhunuzda bir arabesklik mi var?

- Her insanın vardır. Bu yönlerini gizlerler ama evlerinde içkilerini koyup, Orhan Gencebay dinlerler. Nihat’ın bugüne kadar yansıtmış olduğu kişilik elbette ki onun bir parçasıdır.Ben onun bu tavrını çok seviyorum. Aileme saygısına hayranım. Annem onunla ilk tanıştığında şöyle dedi: "Didem ben hayatımda böyle bir erkek çocuğu görmedim. Nasıl bir saygıdır bu!"

Kendisiyle tanışmadan, ama bir araya geldiğinizi ilk söylediğinizde annenizin tepkisi nasıl olmuştu?

- Herkes gibi o da çok şaşırdı. Ama benim hayatım hep böyledir. Kimin ne düşündüğü umurumda bile değil. Bu benim hayatım ve ben bu dünyaya bir kere geldim. Etrafta herkes konuşuyor. Nedir yani bu kadar büyütecek? Herkes önce dönüp kendisine bakacak. Bizim camiamızda kimse sütten çıkmış ak kaşık değil. n Bizim dışarıdan gördüğümüz Nihat Doğan görüntüsü; "Kuralları ben belirlerim" şeklinde. Hálá kendi kararlarınızı almaya devam edebiliyor musunuz yoksa Nihat Doğan’ın kararları mı uygulanıyor?




- Nihat benim hiçbir şeyime karışmaz. Ne giyimime, ne yaşam tarzıma. Gece kız arkadaşlarımla çıkarım. Ona sorduğum zaman da ne der biliyor musun? "Sen akıllı bir kadınsın. Ne yapacağını çok iyi bilirsin." Şimdi sana bunu söyleyen bir erkeğe onu üzecek, kıracak bir şey yapabilir misin?

Seda Sayan’la ilgili tereddütüm olmadı

Nihat Doğan sizden önce Seda Sayan için ekranlarda çok gözyaşı döktü. Ama çok kısa bir süre sonra sizle aşk yaşamaya başladı. Seda Sayan’la ilişkisini bitirip, bitirmediğine dair hiç tereddütleriniz oldu mu?

- Hiç öyle bir tereddüdüm olmadı. Mesela bir yerdedir, akşam eve geç gelecektir. Haber verir. Eve geldiğinde; "Neredeydin, ne yaptın" diye kimse birbirine sormaz. Aramızda bir inanç ve güven söz konusu. Kimsenin geçmişe dönük bir hesaplaşması yok. Günü yaşayan ve ilişkiyi de öyle götüren iki insanız. Kimse bunu sorgulamasın. Benim öyle bir; "Acabam" olsa zaten bu ilişkiyi yürütemem. Hepimizin geçmişinde güzel aşklar, ilişkiler vardır. Aşklar niye biter? Yenisi başlasın diye!

0 Comments:

Post a Comment