Kurtlar Vadisi Kurtlar Vadisi Pusu



Son alarak "Aşk Tutulması" filminde Müge karakterini canlandıran genç oyuncu Yasemin Öztürk, ahlaksız teklif aldığı iddialarını "Söylediklerimin arkasındayım" diye doğrularken, "Bunlar benim gibi birçok oyuncu arkadaşımın başına gelen şeyler. Ancak onlar saklıyorlar" dedi.

"Aşk Tutulması" için nasıl teklif aldınız?

- Daha önce de Murat Şeker’le (filmin yönetmeni) çalıştığım için filmdeki Müge karakterini düşününce akıllarına ben gelmişim. Okudum ve hemen evet dedim. "İki Süper Film Birden"in devam filmi olarak düşündüm.

Çekimler nasıl geçti?

- "İki Süper Film Birden"deki teknik ekip bu filmde de vardı. Çok keyifli zaman geçirdim. Oyuncuları da önceden tanıyorum. Mesela Suzan Aksoy, Murat Akkoyunlu, Tim Seyfi, Tolgahan’ı Cihangir’den yani mahalleden tanıyorum. Sürekli eğlendik, özellikle düğün sahnemiz çok keyifli geçti.

Müge "Aşk Tutulması"nın neresinde duruyor?

- Bu tutulmanın içinde Müge de bir aşka tutuluyor ama kendi içinde yaşıyor aşkını. Çünkü Müge Pınar’ın (Fahriye Evcen) yakın arkadaşı ve aynı sigorta şirketinde çalışıyorlar. Müge, oranın patronu Burç Arslan’a aşık ama Burç da Pınar’a aşık. Müge burada Pınar’a ulaşmak için kullanılıyor.

Kendinizi değerlendirecek olursanız on üzerinden kaç verirsiniz?

- Oyuncu olarak kendi performansımdan memnun kaldım. Puan verecek olursam bana kalırsa 10 ama politik olmayalım on üzerinden 9 diyelim.

Filmi ilk izlediğinizde ne düşündünüz?

- İlk defa galada izledim. Orada izleyince "İki Süper Film Birden"de yakaladığım sahneleri görmek istedim. Aşk filmi olduğu için Murat bunu en güzel şekilde kullanmak istemiş, ona göre kareler seçip montaj yapmış diye düşünüyorum. "İki Süper Film Birden"deki performansımı düşünürsem tabiki "İki Süper Film Birden"i daha çok sevdim açıkçası.

Sonuç sizde hayal kırıklığı mıydı?

- Çok öyle hayal kırıklığı demeyeyim ama tuhaf bir tebessüm oldu. Yani buruk bir şey... Ama tatlı bir burukluk.

O zaman köşe yazarlarının olumsuz eleştirilerine katıldığınızı düşünebilir miyiz?

- Filmin mutlaka eksik tarafları vardır ama bazen çok fazla eleştirdiklerini düşünüyorum. Filmi çekenler orada /_np/1230/6841230.jpgişlerini yapıyorlar. Ortada bir emek var. Bazı eleştirmenler bunu es geçiyorlar.

AVRUPAİ BİR YÜZE SAHİBİM

Bu dönem neden dizilerde yer almayı tercih etmediniz?

- Ah keşke hep sinema ve tiyatro olabilse. Ben aslında dizide oynamaktan çok keyif alıyorum ama artık birazcık da beni heyecanlandıran ve biraz daha farklı rollerde oynamak istiyorum. Bana farklı rollerde geldikleri zaman keyifle oynayacağım. O yüzden biraz doğru senaryonun gelmesini bekliyorum.

Sizi en çok hangi roller için tercih ediyorlar?

- Galiba dış görünüşümden dolayı biraz daha frapan, yardımcı kadın rolleri bana teklif ediliyor. Beni daha Avrupai görüyorlar ama insan olarak daha duygusal bir yönüm var kendi içimde. Ve bunu görebilecek bir yapımcının gelmesini bekliyorum açıkçası.

Bir süre kişiye özel tasarımlar da yapıyordunuz. Bu iş devam ediyor mu?

- Evet yapıyorum. Daha önce çok kişiyi giydiriyordum ama iki yıldır daha az çalışıyorum. Mesela Beste Bereket’e, Aslı Tandoğan’a, Selçuk Yöntem’e, Yiğit Özşener’e yapıyorum. Ama bunu da meslek olarak görmüyorum.

Daha önce size ahlaksız teklifte bulunulduğunu söylemiştiniz. Böyle bir durumu dile getirmeniz sizin önünüzü
kesmelerine neden oldu mu?

- Hiç öyle bir şey olmadı sadece etrafımdaki insanları biraz daha tanıma fırsatım oldu. Gazetedeki yazılara istinaden yapılan konuşmalar çevremdeki insanları daha iyi tanımamı sağladı. Demek ki böyle bir olayın yaşanması gerekiyormuş. Ben yaşadığım bir şeyi anlattım. Yaşanmamışı değil... Ama o cümleleri kurarak anlatmadım, farklı yazıldı. Fakat ben her zaman arkasındayım söylediklerimin.

Demek ki size değil herkese oluyor bu tür şeyler ve bu insanlar saklanıyorlar?

- Tabii ki, benim gibi birçok oyuncu arkadaşımın başına gelen şeyler bunlar. Benim amacım orada gördüğüm şeyi anlatmak istememdi.

Kurtlar Vadisi ’nden ölmeden ayrılan tek oyuncu benim

Kurtlar Vadisi ’nde bir de rekorunuz var. Diziden ölmeden giden tek kişisiniz. Bunu nasıl başardınız?

- Ben ölmeyi bekliyordum açıkçası ama sağ olsunlar beni öldürmeden gönderdiler. Dizide üç bölümde yer alacaktım. Rol beğenilince sekiz bölüm devam etti. Bu sırada "Aşka Sürgün" dizisine başladım, orada önemli bir karakteri canlandırıyordum. Oradaki rolün ağırlığından dolayı " Kurtlar Vadisi " ekibine gittim ve durumu anlattım. Ben ölmeyi beklerken beni Suriye’ye gönderdiler. Şans eseri beş yıldır yayınlanan diziden ölmeden giden tek kişiyim.

Hürriyet

Kurtlar Vadisi Kurtlar Vadisi Pusu

0 Comments:

Post a Comment