Düşmanları tarafından kaçırıldıktan sonra zorla uyuşturucuya alıştırılan Memati’yi oynayan Uygun ve bu role psikiyatrist Doç. Dr. Kemal Sayar'ın yardımıyla hazırlanmış.

Gürkan Uygun şunları söyledi:

UYUŞTURUCU BAĞIMLISI OLUNCA SEVİNDİM

Aslında Memati'nin uyuşturucu bağımlısı olduğuna çok sevindim. Dört yıldır aynı karakteri oynuyorsunuz ve oynadığınız karakter bir dönüşüm yaşıyor. Yeni bir şeyler öğreneceğim diye düşündüm. Aslında biraz da korktum. Çünkü doğru oynamak veya doğru şeyler yapmak zorundasınız. Çok sevilen ve çok gündemde olan bir dizi. Eroin kullananlar, bağımlılar var. Onların tepkilerini doğru göstermek lazım ki doğru tepkiler alalım. Yanlış bir şey yapmak istemiyorduk. Gündemde olan bir karakterin uyuşturucu bağımlısı olması etkileyici bir durumdu. Başarır mıyım, başaramaz mıyım diye korktum.
UZMANINA SORDUM

Bir konuyu bilmiyorsanız uzmanına danışırsınız. Bizim yaptığımız da buydu. Bir haftalık bir zamanım vardı. İnternetten bağımlı insanların önceki ve sonraki hallerinin görüntülerini seyrettim, araştırdım ve sonra Kemal hocanın karşısına geçtim.

MEMATİ HALA KURTULMAYA ÇALIŞIYOR
Memati, her şeyin iyisini içinde barındıran bir karakter. Böyle bir adamın bir anda eroin ile bu hale gelmesini üç bölümle bitirseydik yanlış mesaj olabilirdi. 10 bölüm oynadım. Hala kurtulmaya çalışıyor Memati.

BAĞIMLI MEMATİ'Yİ SEVDİLER

Eskiden teyzeler, kızlar, anneler beni sokakta gördüklerinde bir parça ürkerlerdi. Bana baktıklarında anların gözlerinden anlıyordum bunu. Çünkü dönem dönem korkunç bir yaratık olduğum için insanlar bana yaklaşmamayı yeğliyordu. Dizideki Memati’nin uyuşturucu bağımlılığından kurtulma sürecinde insanlar artık gelip boynuma sarılıyor. Ürkülen ve korkulan bir karakterin uyuşturucu batağına batmış hale gelmesine çok acıdı insanlar. Bir anda tepkiler değişti. Hatta bana sarılıp ağlayanlar, öğüt verenler bile oldu. Yolda beni gören bir teyze yanağımdan makas alıp ‘Seni sağlıklı gördüm’ bile dedi. Karakter, uyuşturucu kullandığı zaman o insanların çocuğu, kardeşi, abisi uyuşturucu kullanmış gibi oldu sanırım.

KESİNLİKLE BANA BENZEMİYOR

Memati insanların hayalindeki bir kahraman. Böyle bir adam zaten olamaz. Olacağını da zannetmiyorum. Çok uçta bir adam. Kesinlikle bana benzemiyor elbette. Her şeyi çok sert, uçta ve çok net. Elinden her bir iş geliyor. Böyle bir insan var mı bilmiyorum.’


0 Comments:

Post a Comment