Kurtlar Vadisi Pusu, dizisi yarın akşam ekrana gelecek bölümü ile bu sezonluk sona eriyor. İşte cevap bekleyen sorular;

Sezonun son bölümü olan 41. bölümde heyecan sürüyor. Polat Alemdar'ın İskender 'in yanına adamları ile gelmesi ile biten 40. bölüm nefesler tutularak izlenen bir sonla bitmişti. Yarın akşam yayınlacak bölüm dizi takipçileri tarafından merakla bekleniyor.

İşte dizinin son bölümünde cevap bekleyen sorular?

İskender'i ele geçiren Polat'ın bir sonraki hamlesi ne olacak? Kare As aileleri, İskender'in Polat'ın pususuna düşmesinin ardından ne yapacaklar? İskender'in yakalanması, ülkede nasıl bir karışıklığa yol açacak? Muro'nun örgütteki akıbeti ne olacak? Memati, kendisiyle son bir kez konuşmak isteyen Gamze'ye ne yapacak? Tüm bu soruların cevabını yarın akşam öğreneceğiz ardından da Polat ve arkadaşlarını tatile göndereceğiz...




2 Comments:

  1. Adsız said...
    ya ben çok üzülüyorum kurtlar vadisi pusunun sezon fnaline girmesine üç ay boyuna polat alemdarımı göremicem ama neyse onlara iyi tatiller diyorum
    Adsız said...
    HAYIRLISI OLSUN NEDİM AMA HER PERŞEMBE Bİ HEYCANIMIZ VARDI ARTIK OILMUCAK ŞANS DİYELİM ONLARA DA İYİ TATİLLER DİLİYORUM BURDAN AMA MANYAK BİR FİLM ONUDA SÖLEYİM BAŞKA FİLM LERE BAKINCA OYUNCAK GELİYO:D BEN BUNU DİORUM İYİ GÜNLER SAYGILAR

Post a Comment