Kurtlar Vadisi Pusu, sezona muhteşem bir bölümle veda ediyor. Kurtlar Vadisi Pusu’nun bu hafta yayınlanacak 41. bölümünde yine nefesler tutuluyor.

İskender’i ele geçiren Polat’ın bir sonraki hamlesi ne olacak? Kare As aileleri, İskender’in Polat’ın pususuna düşmesinin ardından ne yapacaklar? İskender’in yakalanması, ülkede nasıl bir karışıklığa yol açacak? Muro’nun örgütteki akıbeti ne olacak? Memati, kendisiyle son bir kez konuşmak isteyen Gamze’ye ne yapacak?

Bu muhteşem sezon finalini sakın kaçırmayın!



6 Comments:

  1. Adsız said...
    slm.ben ilhan kurtlar vadisi pusunun hayranıyım bnce 41.bölümde iskenderi alıp ofisine gidip memati yide çağırıp işi önce mematiye bırakacak belki tuncaıda çağırır polat alemdar ama ilk önce memati memati öldürür polat alemdar bir kaç soru soru soracak iskender büyük'e sonra işi mematiye ve polat iskenderden sonrada savaşacağı kişi sezon finelinden sonra çıkacak tır büyük ihtimal o kişilerde ihtiyarlar polatı nsl seçtiyse iskenderide seçenler gelip polatla savaşacak bnce blki sezon finalinden sonra polatın bir adamı ölebilir memati olabilir abdilley bellli olmaz bn ce böle olur fikrim budur iyi seiyrler
    Adsız said...
    polat herseyi mematiyie birakicak bir kac soru sordukdan sonra devlete vericek
    Adsız said...
    Merhaba ben Azerbaycandan seyr ediyorum Kurtlar Vadisi Pusu-yu ve çok beyeniyorum.Çünki çok güzel..Ve bence 41 bölümde Polat İskenderi Komisyonun karşısına çikaracak. Çunki Millet Vekili Adnan beye söz vermişti.... İyi Seirler... RamiZ
    Adsız said...
    arkadaslar kurtlar vadisi pusunun 41.bolum fragmanı hıç bır yerde yok ama youtubede çok aradım bır turlu buldum.İSKENDER BUYUK u hapısaneye atıyorlardı erhan nevzat ve purmuz vuruluyordu polat bir seyi derin derin dusunuyordu. gamze ya oluyordu yada çok feci yaralanıyordu.yalçın yıldız bırınden çok kotu bır sekılde kaçıyordu.memeati hasteneye yatıyordu çunku soka gırmıstı gamze olayından sonra neyse gerisine yarın bakarız iyi seyırler arkadaslar
    Adsız said...
    arkadaslar kurtlar vadisi pusunun 41.bolum fragmanı hıç bır yerde yok ama youtubede çok aradım bır turlu buldum.İSKENDER BUYUK u hapısaneye atıyorlardı erhan nevzat ve purmuz vuruluyordu polat bir seyi derin derin dusunuyordu. gamze ya oluyordu yada çok feci yaralanıyordu.yalçın yıldız bırınden çok kotu bır sekılde kaçıyordu.memeati hasteneye yatıyordu çunku soka gırmıstı gamze olayından sonra neyse gerisine yarın bakarız iyi seyırler arkadaslar
    Adsız said...
    ben internetten kurtlar vadisi pusunun 41 .bölüm fragmana baktım
    herşey güzel gidiyordu iskender hapse giriyordu
    ama güllüyü nevzatı vurdular ve birisinin evini yaktılar acaba o ev kimindi gelecek bölümü çok merakla bekliyorum polatım yine işi başardı onun anlından öpmek lazım

Post a Comment