Gazete 365 tarafından düzenlenen ve yılın en'lerinin seçildiği gecede eğitim kurumları ödülünü İhlas Koleji aldı. Ödülü İhlas Eğitim Kurumları adına Genel Müdür Hami Koç Bahçelievler Kaymakamı Turhan Ayvaz'ın elinden aldı.
Ödül töreni sonrasında kısa bir açıklama yapan İhlas Eğitim Kurumları Genel Müdürü Hami Koç "Gazete 365'in okuyucuları tarafından yılın en iyi eğitim kurumu seçilmek bizleri çok mutlu etmiştir. Ben bize böylesine güzel bir ödül veren okuyuculara özellikle teşekkür etmek istiyorum. İhlas Koleji öğretmenleri ve çalışanları dünya standartlarında bir eğitim vermektedir. Bugün İhlas Koleji teknolojiyi sadece kullanan değil, aynı zamanda Milli Eğitim camiasına teknoloji hizmeti veren bir okuldur. Bu başarının temelinde ise sevgi, güven, sabır ve yaptığımız işe inanmak vardır. Bu gün bizlere bu hizmeti sunan değerli insan ve öğretmen, Dr. Enver Ören Beyefendiye teşekkür etmek istiyorum. Milli Eğitim camiasına bu okulu kazandıranlar, yarınlarımıza iyi nesiller yetiştirmek için çaba sarf etmektedir" dedi.


Bahçelievler Sosyal Bilimler Lisesi konferans salonunda düzenlenen gece iş, eğitim ve siyaset dünyasını bir araya getirdi.

Spor spikeri Ümit Aktan'ın sunuculuğunu yaptığı ve yılın enleri ödüllerinin sahiplerini bulduğu gecede büyük bir coşku vardı.

Yılın en iyileri arasında Güngören Kaymakamı 'Gürbüz Karakuş', sanatçı 'Edip Akbayram', televizyon dizisinde 'Kurtlar Vadisi', televizyon programı dalında ise 'Var Mısın Yok Musun' ödül alanlar arasındaydı.


0 Comments:

Post a Comment