Geçtiğimiz hafta Kurtlar Vadisi Pusu dizisinde Memati Baş'ı herkes efkarlı gördü. Dinlediği türkü dillere dolandı. Desek ki o türküyü söyleyenin Memati'nin ta kendisi... İnanır mısınız?

Biz de ilk duyduğumuzda inanmadık. Ancak sonra öğrendik ki doğru.

Kurtlar Vadisi Pusu'nun 28 Mayıs Perşembe Günü yayınlanan bölümünde efkarlı bir gün geçiren Memati ( Gürkan Uygun ) bir türkü dinlemişti.




Söz: Ömer Lütfi Mete
Müzik-düzenleme: Gökhan Kırdar
Solist: Gürkan Uygun (Memati Baş)

Türkünün sözleri şöyle:

‘Öldüm De Uyandım’
bu şehir girdab gülüm
girdab ta mehtab gülüm
feleğin bir suyu var
su değil kezzap gülüm
su değil kezzap
yezidin harcı zulüm
yiğidin burcu ölüm
feleğe dayandım gülüm
öldüm de uyandım gülüm
öldüm de uyandım

İzleyen hemen herkesin diline düşen bu türküyü söyleyenin aslında Memati Baş'ın yani Gürkan Zengin'in ta kendisiydi. Memati hayranları elbette çok şaşıracak. Hep kafaya sıkan Memati bu sefer yüreklere sıktı çünkü.


1 Comment:

  1. Adsız said...
    bravo, ne kadar güzel sesi varmış kardeşimizin

Post a Comment