Kurtlar Vadisi Pusu 57.Bölüm Polat , Cavit , Halo Dayı Sahnesi


Polat : Çıkınnn , çıkın.!!
Cavit : Sen beni öldüremezsin.!
Halo : Canpolat hiç mi hatrım yok ?
Polat : Dayı sen karışma.!
Halo : Bir yanlış anlaşılma var Canpolat , herkes silahını indirsin.!
Halo : Oturup konuşalım , ya da beni öldürdükten sonra öldüreceksin.!
Memati : Usta.!! hepsini öldürelim gidelim.
Memati : Ustaaa.
Polat : Dayı bu yaptığın yeter çekil önümden.
Cavit : Yeğenine saygı nedir öğretememişsin Halil İbrahim Bey.!
Polat : Ben senin kadar şanslı adam görmedim Cavit ama elbet şansın bir yerde bitecek.!



Kurtlar Vadisi Pusu 57.Bölüm Polat'ın Zeki'yi Sorguladığı Sahne


Polat : Bana İskender ile bildiğin herşeyi anlatmadan seni buradan çıkartmıyacağım.!
Zeki : Polat Alemdar yanlış adamı aldın ben ihtiyarlar tarafından İskender'in yanına yerleştirildim.!
Zeki : İskender'in alt ekiplerinde görev aldım , bana görev verilirken tek hedef üzerinden verildi İskender'in sağ kolu olmak.
Zeki : Bunun için herşeyi yapma hakkına sahiptim , sorumluluk ihtiyarlar tarafına ayit olacakti , Güray Sadi Paşa'yı öldürmese idi ben öldürecektim.!
Polat : Neden , niçin ?
Zeki : İskender kontrol edilmesi zor bir güç , her ne kadar bir sistemi olsada tek adam , kararları kendi başına veriyor , sık karar değiştiriyor , birden fazla ülke ile işbirlik içinde.
Zeki : Kime ne zaman nerede değiyor belli değil , güvenine tam olarak sahip olan hiç kimse yok , herkes ile ayrı ayrı konuları paylaşıyor.!
Polat : Senden başka kimler var ihtiyarların adamı olarak İskender'in yanında ?
Zeki : Bilmiyorum
Polat : Sen şimdiye kadar İskender'i niye öldürmedin ?
Zeki : Emir Gelmedi
Polat : Seni onu öldür diye oraya koymadılarmı ?
Zeki : Sonunda öldür diye koydular.
Zeki : İskender seni öldürmek üzere olsa öldürecektim , ama böyle bir duruma girmedik , ayrıca dedim ya İskender sık karar değiştiren biri Bu belki taktiği ihtiyarları oyalamak için ama etkili taktik.!
Polat : Şimdi hedefi kim ?
Zeki : Şuanda ayrı ayrı ekipler Cumhurbaşkanı , Başbakan ve Genelkurmay Başkanı için Suikast tertibinde , bu bence sızma olabileceği için uyguladığı bir taktik.
Polat : İskender'in akıl hocaları kim ?
Zeki : En yakın temasta oldukları hoca ve kumandan kod isimleri Biri emekli sevil bir birokrat biri de emekli askeri bir birokrat.
Polat : Bu Cavit İskender'in neyi ?
Zeki : Önemli bir adam , çok önemli bir adam , eğer sen değmeseydin ben böyle bir adam ile temasta olduğunu bilmiyordum.
Polat : Niye ne için önemli ?
Zeki : İsrail ile teması o sağlıyor bence Cavit ortadan kalkarsa İskender'de kalkar .
Polat : Bugun Cavit dün Karacadağ , Cavit İle Başka Ne Biliyorsun ?
Zeki : Cavit İsrail ile bağlantıyı sağlıyor ama aynı zamanda hem Amerika ile hemde Rusya ile Derin düzeyde arası çok iyi.
Polat : İhtiyarlar benimle neden görüşmüyorlar.
Zeki : Evlilik yasağını ihlal ettin , zamanında İskender'de çocuk yasağını ihlal etti.
Polat : Hadi ya.
Zeki : Sen evleniceğin kadını özelikle mi seçtin ?
Polat : Ne alakası var ?
Zeki : Kayınpederin İskender ile görüşüyor...

Kurtlar Vadisi Pusu 57.Bölüm Ercüment Bey'in 2.Yazısı


Bayram Değil Seyran Değil Biz Fransa'yi Niye Natoya Aldık.!


Rasmussen'in nato genel sekreter oluşu , ülkede din üzerinden tartışıldı.
Kimileri başbakanın çıkışını haklı olarak nitelendirirken kimileri Rasmussen'nin itirazımıza rağmen seçilmelerini Başarısızlık olarak Nitelendirdi.
Ama şu detayı hepberaber kaçırmıyormuyuz Fransa kendi isteğiyle ayrıldığı Nato'ya Türkiye'nin onayı ile döndü , peki Türkiye bunun karşılığında Fransa'dan Ne aldı ?
Avrupa birliği üyeliğimi ?
Hayır.
Çünkü Fransa'nın Nato'ya döndüğü gün Sarkozi Türkiye'ye ancak imtiyazlı ortaklık verileceğini açıkladı.!
O zaman Türkiye ne aldı büyük bir ihalemi ?
Hayır.
Ermeni diasporasına dur demek mi ?
Hayır.
Tek sevindiğim tarafı Yunanistan Nato'ya dönsün diye 12 Eylülde darbe oldu yönetim değişti.
Bu sefer darbe olmadı hala Demokrasi ile yönetiliyoruz.


0 Comments:

Post a Comment