Kurtlar Vadisi Pusu dizisine girdiği günden beri;Polat Alemdar ve ekibinin zor zamanlar yaşatan ve yaşatmaya devam eden İSkender Büyük,Kurtlar Vadisi Pusu'nun yayınlanan 57. .bölümünde kendi kızıyla birlikte yemek yedi.

Geçtiğimiz haftaki bölümlerde;İnci Tataroğlu,Yalçın Yıldız'a İskender'in geçmişi ile ilgili bilgilere ulaşmak istediğini söyledi.Ve bunun arkasından İskender Büyük'ün bir kızının olduğu ortaya çıktı..İskender Büyük'ün kızıyla görüşen ve onla anlaşma sağlayan İnci;bu haftaki bölümde İskender Büyük ve kızı Funda'yı bir akşam yemeğinde bir araya getirdi.

Yemek masasına oturduğu andan itibaren davranışlarıyla ve hareketleriyle İskender Büyük'e resmen meydan okuyan Funda;babasını baya terletti...

İşte İskender Büyük ve kızı Funda'nın yedikleri yemekte yaşananlar....

....


İnci: İSkender'i tanımıyor musun sen?Hiç gazete okumaz mısın?

Funda:Yok

Garson gelir.

Funda:Karnım aç değil.Bira verir misin bir tane?

İskender Büyük: Bir hanfendinin birayla ne işi olabilir?

Funda: Ben hanfendi değilim..

Garson:Maalesef biramız yok.

Funda: O zaman birşey istemem.



İskender (İnci Tataroğlu'na) : Siz hanfendi olmayan hanfendiyle iş mi konuşacaksınız İnci'm?

İnci: Yok cdleri verecektim..İşe gitmeden önce uğramasını rica ettim.

Funda: Kusura bakma erkek arkadaşınla yemek yediğni bilseydim gelmezdim.

İnci'nin telefonu çalar ve masadan ayrılır..

İSkender: Kaç yaşındasın sen?

Funda:23.Sen?

İskender: Hatırlamayacak kadar yaşlıyım.

Funda: Yok ya.O kadar yaşlı göstermiyorsun..43 filan.. mısın?

İskender: E bu gece ettiğin tek güzel laf..
Bu yeni neslin kullandığı dile biraz yabancıyım.

Funda: Çokta yabancı değilsin,gencecik sevgilin var.

İskender: Kızım,yavrum sen hiç anandan babandan terbiye görmedin mi?

Funda: Annemden aldım da baba tarafı eksik.

İskender: E belli..

İnci masaya gelir..

İskender: Tam zamanında geldin İnci'm,biz hanfendiyle hiç anlaşamadık.

İnci: Niye?

Funda: Birgün getirsene erkek arkadaşını beni dinlemeye.

İskender: Ömrüm boyunca duymadığım top sesi,mermi sesi kalmadı,beni bu kadar rahatsız eden ve irite eden bir ses olmadı.


Şeyda

0 Comments:

Post a Comment