Bölüm 30 mistik bir ortam ve 2000 yıldır devleti yönettiğini iddea eden bir grup vatansever...

Kod Adı İhtiyarlar...

Bu bölümde çok heyecanlandığımı söylemek istiyorum.Sonraki bölümlerde sürekli İhtiyarları pasif diye eleştirdim.2000 yıllık bir yapılanmadan
gözle görülür bir hamle bekliyordum ama eleştirmeme rağmen İçimdeki İhtiyarlar sevgisi hiç bitmedi.Bazı objeleri neden sevdiğinizi
açıklayamazsınız ya benim ki aynı hesap işte....

Kurtlar Vadisi Pusu 57.bölüm fragmanında Zeki ben İhtiyarlar tarafından İskender Büyük'ün yanına yerleştirildim dediğinde işte bu dedim.İşte şimdi 2000 yılın hakkını verdiler dedim.



Ama üzüldüğüm noktalarda vardı Zeki adına çünkü deşifre olacaktı ve oldu.Polat'ın sorgusunda herşeyi detaylı yazdı.Bir plan yapıldı ben bu kadar şey anlattıktan sonra
Zeki'nin ölmeme ihtimalinin kalmadığını anlamıştım çünkü kahraman Polat'tı.Bu savaşa devam etmesi için Zeki'nin ölmesi gerekiyordu.Nitekim yaşadığı gibi şerefli bir şekilde şehit oldu.

Sanırım vatan sağolsun demekten başka yapacak bir þey yok.Zeki'nin öldüğüne bu kadar üzüleceğime ihtimal bile vermezdim.

Bu ülkede Zekiler bitmez İskenderlerde bitmez nasıl bir ülkede yaşıyoruz anlamak cidden zor.Bir onlardan bir bizden

Ne zaman bitecek bu hazin olay...

0 Comments:

Post a Comment