Kurtlar Vadisi’nin Polat Alemdar’ı Necati Şaşmaz, aşkın öğrenilebilir olduğunu sanıyormuş.


Kurtlar Vadisi dizisinin ara verdiği dönemde yüzünü dinlendirme kararı alan Şaşmaz, TRT bünyesinde yayınlanan ‘Vizyon’ dergisine konuştu.

Kurtlar Vadisi için bir ömür biçtiniz mi, ne zaman bitebilir sorusuna Şaşmaz, “Bilmiyorum. Öyle bir planımız yok. Bittiği yerde bitmiştir. Bitinceye kadar varız” yanıtını verdi. Şaşmaz, Kurtlar Vadisi’nden sonra çok iyi projelerle oyunculuğa devam edeceğini söyledi.

Sesi kıvama geldi!

Polat markasına zarar vermemek için başka bir karakter oynamadığını söyleyen Şaşmaz, “Kendi sesimi kullanamıyorum. Diksiyon dersleri alarak kendi sesimi kullanacak kıvama geldim. Ama sırf Polat’a zarar vermemek için bunu yapamıyorum. Sabretmem gerekiyor. Ancak başka bir projede kendi sesimi kullanabileceğim” dedi.

Ayıp mı bilmem hiç aşık olmadım

“Her röportajda aşık olmadığınızı söylüyorsunuz, ama bu son zamanda değişmiş. Doğru mu”sorusuna ise Şaşmaz, “Hayır, bu hiçbir zaman değişmedi. Hiç aşık olmadım. Bu bir ayıp mı, bilemem…. Annemle babamınki kırk yıllık bir aşk. Aile sevgisini onlarda gördüm ama galiba öğrenemediğim tek şey aşk.

Evliliği tatmak isterim!
“Aşık olmasanız da evlilik planları var mı? Vakti saati geldi diye anne babanız sizi evlendirebilir mi” sorusuna ise şu karşılığı verdi: “Ölmeden önce bir gün neden olmasın. O duyguyu da tatmak isterim. Ama tadarım tatmam; bilemem. Allah bilir.”

0 Comments:

Post a Comment