Polat Alemdar'ın Köşk'e çıktığı 'Devletin başı' olarak nitelendirilen ve Abdullah Gül'e çok benzeyen bir kişi tarafından "Devlette küslük olmaz" diyerek İskender Büyük'le barıştırılmak istendiği sahne çok konuşulacak.


Uzun bir aradan sonra ekranlara dönen Kurtlar Vadisi Pusu dizisinde, dün gece Cumhurbaşkanı Abdullah Gül sürprizi yaşandı.
Polat Alemdar'ın Köşk'e çıktığı 'Devletin başı' olarak nitelendirilen ve Abdullah Gül'e çok benzeyen bir kişi tarafından "Devlette küslük olmaz" diyerek İskender Büyük'le barıştırılmak istendiği sahne çok konuşulacağa benziyor.


Dizinin dün geceki bölümünde en şık kıyafetlerini özenle seçen Polat Alemdar, Köşk'e çıktı. Kendisini emir subayı karşıladı. 'Devletin başı', Polat Alemdar'a yaptığı hizmetler için teşekkür etti.


Ardından 'Devletin başı'nın içeri çağırdığı İskender Büyük'ü ayakta karşılayarak, tokalaşması hem Polat Alemdar'ı hem de diziyi izleyenleri şok etti.


'Devletin başı'nın sıcak bir şekilde karşıladığı İskender Büyük'ün ardından Polat'a dönerek, "Devlette küslük olmaz" diyerek barışmalarını istemesi ve Ergenekon sanığı Veli Küçük'le özdeşleştirilen İskender Büyük'ün Polat Alemdar'a uzattığı elin havada kalması, dizinin can alıcı sahnesiydi.


Şimdi dizinin hayranları, bu sahne ile ne anlatılmak istediğini tartışıyor!


İŞTE ŞOK EDEN DİYALOGLAR:


Devletin Başı: Devlette küslük olmaz. Sizi buraya çağırmamın nedeni, devletin aranızdaki çatışmadan yıpranmasıdır. Bunun son bulmasını istiyorum. Her ikiniz de devleti bilenler insanlarsınız. Yönteminiz üslubunuz farklı olabilir. Ama neticede ikiniz de devlete hizmet etmektesiniz.


Polat Alemdar: Ben burada ilk defa İskender Büyük'ün devlete hizmet ettiğini duyuyorum.


İskender Büyük: Benim yaptığım hizmeti kimseye duyurmak gibi bir derdim yok. Devletim bilsin yeter.


Devletin Başı: Beyler! Burada kavga etmek için bulunmuyorsunuz! Zaman zaman yapılan hatalar olabilir. Bunlara şimdilik sünger çekmek zorundayız. Devletimizi içinde bulunduğu şartlar, konjönktür bunu emrediyor. Bölgede güçlü olabilmemiz için, devletin kurumlarının ya da devlet için çalışanların birbiriyle kavga etmemesi lazım. Bunun için barışmak durumundasınız.


İskender Büyük: Efendim, arkadaşla uzlaşmak için benim bazı şartlarım var.


Polat Alemdar: Benim hiçbir şartım yok. Müsadenizle. Bu adam benim hasmımdır. Devlete ihanet içindedir. Bu makam, bu oda haricinde nerede karşıma çıkarsa çıksın, gereğini yaparım.


Devletin Başı: Polat Alemdar, bunu cevabın olarak kabul etmiyorum. Bu hususu düşünmeni ve olumlu cevabını bilahare iletmeni istiyorum.


İŞTE O CAN ALICI SAHNE

0 Comments:

Post a Comment