Bazı Gazetelerde Ve Televizyonlarda Her Gün Görüyoruz.
Kurtlar Vadisi Pusu Dizisi Ve Oyuncuları Ağır Bir Dille Eleştiriliyor.
Bahane Olarakta Çocukların Pisikolojisi Gösteriliyor.
O kadar Dizi Arasından Peki Neden Kurtlar Vadisi Pusu Seçliyor.
Bunu Tartışmak Uzun Sürer Ben Bir Vadi Fan’ı Olarak Örnekler Vermek İstiyorum.
Şahsen Benim 5 Yaşında Kardeşim Var.
Kurtlar Vadisi'ni Biz Ailecek İzliyoruz.Tabi Kardeşimde İzliyor.
Ben Bugüne Kadar Kardeşimin Pisikolojisnde Bir Kötülük Görmedim Hala Çocuk
Gelelim Sözüm Ona Dolu Çocuk Dizisi Var.
Örn;Bez Bebek Dizisi Kardeşim İçindeki Oyuncak Misali Şeyi Görünce Durmamı Söyledi Aman Aman Öyle Böyle Şeyler Yok.Sadece 15 DK’da Çocuğun Kafası allak Bullak Oldu.

Bana Sorduğu Soruya İnanamazsınız
Bana Sorduğu Soru Şuydu:”Abi Hani ALLAH Birdi Sen Bana Yalanmı Söyledin”
3 Yıldan Beri Kurtlar Vadisi Pusu’yu İzleyen Kardeşim 15DK Bez Bebek Adlı Diziyi İzleyince Kafası Allak Bullak Oldu.

Bazılarınız Diyebilir Ne Atıyor Bu Ama Gerçek Benim Kardeşim Çok Akıllıdır.
Belki Küçük Kardeşimin Şeylerini Burada Anlatıyorum Ama Kurtlar Vadisi Pusu Boşuna Eleştiriliyor.
Yani Vadiden Çok Sözümona Çocuk Dizileri Çocuk Programları Çocukların Kafasını Bulandırıyor.

KurtlarVadisi-Pusu .Com Haber Servİsi UMUTBABA

0 Comments:

Post a Comment