Kurtlar Vadisi Pusu 62.Bölümüyle Yine Sevenlerini Ekrana Kilitledi.
Dizinin Renkli Karekterlerinden Muro(Mustafa Üstündağ) Ve Örgüt Üyelerinden Biri Ormanlık Bir Alanda Konuşuyorlardı.
Örgüt Üyesi Muronun Örgüte Dönebileceğini Ancak Örgütün Bir Şartla Onun Geri Dönebileceğini Öne Sürdü.
İşte O Konuşma;
Örgüt Üyesi:Muro Biliyorsun İnfaz Emrin Var,Görüldüğn Yerde Öldürüleceksin.

Muro:Ben Doğduğumda Bile Ebem Demişki Bu Kaplama Bir Haftadan Fazla Yaşamaz.Ben Doğarken Ölmüşüm.Ama Öldürmeyen Kozboz Öldürmüyor İşte.

Örgüt Üyesi:Örgüt Senin Tek Şartla Dönmene Ve Yaşamana İzin Verir.

Muro:Nedir?

Örgüt Üyesi:Önce Devrim Mahkemesinde Yargılanman Daha Sonra Polat Alemdar Ve
Ekibini İnfaz Etmen.

Muro:İnfaz Edelimde Kardeşim Ben Alemdar Polat’ı Nereden Bulayım.Adam Derin Kebabı Vurup Çoktan Arazi Olmuştur Bile.

Örgüt Üyesi:İyi Ya İşte Önce Bulacaksın.

Bu Konuşmadan Sonra Belkide Herkese Örnek Olacak Sözü Çeto(Şefik Onatoğlu) Söyledi.

Çeto:Şemo Başkan Ben Örgüte Dönmek İstemiyorum.Örgüt Dağdan İniyor Biz Niye Daha Çıkıyoruz Anlamıyorum.

İşte Bu Konuşmalar Arasında Bir Soru İşaretide Buradan Yakıldı.

Peki Şimdi Ekranların Ve Kurtlar Vadisi Pusu 'nun Renkli Kişiliği Muro (Mustafa Üstündağ)
Örgüte Geri Dönecekmi?
Yoksa Yolunda Devamı Edecek?
Bu Sorunun Cevabı Kurtlar Vadisi Pusu 'nun 63.Bölümünde Cevabını Bulacak Unutmayın Kurtlar Vadisi Pusu Kendi Gününde Kendi Saatinde Show TV’de.

KurtlarVadisi-Pusu.Com Haber Servisi UMUTBABA

0 Comments:

Post a Comment