Magazin Casusu özel bir röpörtaja daha imza attı.Alper alp,başrollerini Fatih Ürek,Aysun Kayacı,Yılmaz Gruda,Hüseyin Avni Danyal,Ahmet Erkut,Barış Falay,Serhat Talay,Güngör Gün,Ahmet Varlı,Sabriye Sürel ve konuk oyuncu İlyas Salmanın oynağı ''ŞEYTANIN PAPUCU''Film setini ziyaret etti..ve karşısında Kurtlar Vadisi Pusu'nun sevilen oyuncusu Hüseyin Avni Danyal namıdeğer Yalçın Bulut ile karşılaştı ve bulmuşken sohbet etti..

filmi çektiniz ve tiyatroya devam ediyor musunuz?
İlk sinema filimim Polonya'da oldu. Sonra Çinliler Geliyor, Beyaz Melek, Güz Sancısı şuan çekimleri hala devam ediyor ve Şeytanın Papucu..

Benim kendi Tiyatrom var (Tiyatro Cef) Soner Olgun'un yazdığı, Murat Karasu'nun yönettiği,' 'Letafet'' isimli oyuna hazırlanıyoruz. Bu oyunumuzun galasını da 24 Ekim'de yapacağız..

Vadi'den bahsedelim, Oktay Kaynarca bir röportajında Kurtlar Vadisinin senaryosu için ''şu ana kadar gördüğüm en güzel senaryo'' demişti. Siz nasıl buluyorsunuz?

İyi senaryo evet, Oktay kardeşime katılıyorum.. Kısaca özetlersem insanlar Türkiye'de olan gündemi haberlerde seyrediyor, haberlerden sonra oluşumunu ve nasıl olduğunu Vadi'de görüyorlar..

Vadide konu bitmiyor zaten
Bitmez tabiki çok hareketli bir ülkede yaşıyoruz. Şimdi de Ergenekon var muhakkak senaristlerimiz bu konuyu da ele alacaktır diye düşünüyorum..

Yalçın Bulut karakterini halk çok sevdi. Sizin etkinizde büyük bunda.
Evet ilk başlarda beni fazla sevmediler yolda giderken laf bile attılar, Polat'a sataştım ve karşı tarafta oldum diye. Sonrasında Memati ile girdiğimiz dialog halk tarafından çok beğenildi. Biraz da oyunculuğa bağlıdır bu tür roller ve Memati çok iyi bir arkadaş, sette karşılıklı rollerimiz olduğunda çok iyi paslaşıyoruz..

En çok ''Gülüm'' kelimesi çok sevildi. Siz mi buldunuz bu kelimeyi?
Yok. Senaristlerimiz buldu ve çok sevildi, gülüm güzel bir kelime...

Şimdi dizide yıldızı parlayan Muro'ya filim çekiliyor, esasında bir o kadar da Yalçın Bulut'ta seviliyor.. Size neden filim yapmadılar?

Dizi içindeki bir kahramanın açık söyleyeyim film yapılması bana ters geliyor. Bana söyleselerdi yapalım diye ben istemezdim, Çünkü o kahraman diziye ait ve büyüsünün kaçmasından çekinirdim. Fakat yapım şirketimizin kararıdır. Umarım güzel gişe olur.

Gelelim şuan çekmekte olduğunuz sinema filmi ''Şeytanın Papucu''na. Nasıl karar verdiniz oynamaya. kadrodan, yapım grubundan, yönetmenden memnun musunuz?
Bu proje geldiğinde kabul etmeden önce dikkat ettiğim şey yapım firmasının bu işe nasıl yaklaştığı, hikayedeki benim ne olduğum çok önemli. Oyuncu dediğin bukalemun gibidir her rolü oynamalıdır ve kadromuz çok keyifli senaryo çok heyecanlı. Yani filimin hikayesi şirin zekice.

''Şeytanın Papucu''filminde dikkatimizi çeken bir isim, sahnelerin sevilen ismi Fatih Ürek'te var. Sizin fikriniz nedir oyunculuğu hakkında..
Fatih zaten çok eğlenceli, oynadığı karakter de ona gitti. Fatih, tiyatrodan gelmedir bu işe yabancı değil, bana göre gayet başarılı.

Gişe tarihi olarak ''Arog'', Muro'nun filmi ve ''Şeytanın Papucu'' aynı tarihte sinema severler ile buluşacak rekabet var yani..

Her yeni iş risk bence. Durumlar eşit. Herkes eğer iyi seyirci toplarsa Türk sineması adına çok güzel olur. Yeni yeni filimlerin çekilmesine ön ayak olunur en azından.





0 Comments:

Post a Comment