Bu yazı yangınlarla boğuşarak geçiren Antalya Büyükşehir İtfaiyesi telefon sapıklarından şikayetçi...

ANTALYA Büyükşehir Belediye İtfaiyesi'nin ‘110 yangın' ihbar hattına gelen günde 2 bin çağrı arasında oldukça fazla sayıda ilgisiz mesaj geldiği bertildi. Santral görevlileri, gelen çağrıların yüzde 80'inin yangın ihbarı ile ilgisinin olmadığını anlatırken ‘Kurtlar Vadisi' dizisinin hayranları nedeniyle sıkıntılı anlar yaşadıklarını söyledi.
İhbar hattını arayan telefon sapıklarının,
“Alo ben Polat Alemdar. Antalya'yı yakacağım. Hazır mısınız?',
‘Ben Memati, Polat Usta aradı mı? Ararsa hemen geliyor, operasyonda deyiverin'
dediklerini anlattı. Santral operatörleri, asılsız ihbarlar nedeniyle telefonların meşgul edildiğini ve gerçek ihtiyaç sahiplerinin ulaşmakta güçlük çektiğini söyledi.
‘İtfaiyenin hortumu neden kırmızı?',
‘Alo yandım Ali, yetiş söndür beni (Ali isimli 6 itfaiye eri var)',
‘Numaram sizde çıkıyordur, bana da söyler misiniz?',
‘Siz uyanıksınız. Beni sahurda kaldırır mısınız?'
gibi sözlere muhatap olduklarını belirten görevliler, asılsız ihbarda bulunan veya arayarak taciz eden kişilerin tespit edilerek savcılığa bildirildiğini söyledi. İtfaiye yangın ihbar hattını arayan kişilerin telefon numarasını gizlemeleri durumunda bile bilgisayar sistemi sayesinde bu numaraların görüldüğü kaydedildi.


0 Comments:

Post a Comment