Yazar Gökçem Numanoğlu



Kurtlar Vadisi oyuncularından Memati rolünü oynayan Gürkan Uygun ile kendisi de Arhavili olan ve dizinin basın danışmanlığını da yapan Deli Hikmet rolünü oynayan Erdem Ergüney’de Arhavi’ye geldiler. Arhavi’ye gelir gelmez ilçenin tarihi ve turistik yerlerini de tek tek gezen oyunculara da akşam etkinliğinde Belediye Başkanı Musa Ulutaş festival anısı olarak birer teşekkür plaketi verdi.

Kurtlar Vadisi dizinin iki Ünlü oyuncusu festival etkinlikleri kapsamında Kavak köyünde yapılan çay toplama yarışmasına katıldıklarında gördükleri yoğun ilgiden dolayı ezilme tehlikesi de geçirdiler. Kavak köyünde festival etkinlikleri kapsamında yapılan 4. Moda günleri defilesine katılan mankenlerle birlikte çay toplayan Memati ve Deli Hikmet çay toplarken hayli zorlandılar. Erdem Ergüney “Ben Arhaviliyim ve çocukluğum burada geçti. Küçükken bende buralarda çay topladım ama uzun zaman olduğu için şimdi zorlanıyorum biraz.” dedi.

Memati’de mankenlerin arasında çay toplarken yakıcı güneşin altında zor anlar yaşadı. “Karadeniz kadınlarının tebrik etmek istiyorum. Gerçekten zor bir iş yapıyorlar. Alın terlerinin karşılığını da hak ediyorlar. Aslen bende Gürcüyüm ve bende çay toplama işine uzak değilim. Arhavi’de bulunmaktan son derece mutlu oldum. Aslında ben dizideki gibi sert mizaçlı biri değilim. Gördüğünüz gibi yumuşak huylu biriyim ama dizide rolümün gereğini yerine getirmeye çalışıyorum” dedi.

Çay toplama yarışmasına katılanlar da Memati ve Deli Hikmet ile fotoğraf çektirmek için adeta yarış içine girdiler.


0 Comments:

Post a Comment